• Wie heeft ze? Ik heb er nu twee, both van The Beatles. Eentje is grijs [wintercollectie H&M] met hun springend en wel erop en vandaag een nieuw hemdje. Ook van H&M, ik ging even kijken omdat er sale was en het hemdje die ik wou was in de sale. Ik vind bandshirts echt vet, alleen bij ons op school loopt iedereen in die van Gun N' Roses met van die draden onderaan, en dan van die mensen waarvan je weet dat ze nog nóóit naar Gun N' Roses hebben geluisterd. Zelf luister ik heel veel Beatles. [:
    But, nog meer mensen met shirts/hemdjes/truien/dergelijken dingen van bands? [:


    ME IS IN LOVE MET HET HEMDJE! [:

    But, mijn zus werkt bij een reclamedrukbedrijf + de eigenaren zijn goede vrienden van ons, dus ik kan daar voor vrij weinig shirts voor mezelf laten maken, of truien, eigenlijk bijna alles laten bedrukken. [:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een trui van Papa Roach
    Die heeft mijn zus gekocht toen ze ongeveer mijn leeftijd had bij een concert en nu heb ik die gekregen en die zit zo lekker
    En ik heb een Justin Bieber shirt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er helaas geen, maar ik zou er graag een willen van:

    Bullet for my valentine
    Slipknot
    Skillet


    26 - 02 - '16

    Nee; nog niet in elk geval..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb er enkele. Een van Within Temptation, een van Mercury (coverband), een trui van Nightwish en gister kocht ik een 2e bandshirt van Queen.
    That's all I think. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van The Beatles en van Royal Republic ;D
    Ik heb ook nog een hemdje van The Rolling Stones besteld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    1 shirt van DI-RECT en eentje van Avril Lavinge, maar die laatste is niet echt een band :$ Ach, ze heeft haar eigen band :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik uuuh.. weet niet of dit in deze categorie valt, maar ik heb het shirt van SMTOWN zoals hier :Y) En een lyric shirt van U-KISS (niet officieel though) (awkward pose is awkward) (don't deny our r²pi).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    1 van Seether
    1 van Sick Puppies
    1 van Avenged Sevenfold
    2 van Bullet for my Valentine

    En ik heb duizenden T-shirts die ik zelf heb gemaakt van bands enzo :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Geen band, maar ik heb er wel een van Lady Gaga van de Primark (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik wil er al heel lang een van Maroon 5, en ik ga er waarschijnlijk een bestellen van Nirvana ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    NOU ik kwam vandaag in de H&M, en wat vind ik daar? een shirt van Gorillaz. Ikke helemaal happy, natuurlijk heb ik 'm gekocht. Heb verder geen band shirts.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    nerveus schreef:
    1 shirt van DI-RECT en eentje van Avril Lavinge, maar die laatste is niet echt een band :$ Ach, ze heeft haar eigen band :Y)


    ik ben jaloers

    Ik heb zelf geen van een band maar wel 2x van Hunger Games


    -

    Aperio schreef:
    Ik heb twee shirts van Iron maiden en een trui ervan. Een shirt van Silverstein, A Day To Remember, Blessthefall en Guns 'n' Roses. Verder heb ik nog twee shirts van Escape the Fate en van Bring Me the Horizon, een trui van 30 Seconds to Mars en een tanktop van Asking Alexandria.

    Ohja, en dat shirt van the Ramones van de H&M heb ik ook :').


    Die rode? Die is idd vet, maar ik luister nooit Romones, dus hou nais het shirt ook is, ik koop 'm dan niet. Zo'n kind bij ons op school die ik ken heeft die, maar die luistert alles behalve Ramones, ze weet niet eens dat dat een band is. Net als met The Rolling Stones, 90% van de mensen die 'm hebben weten niet dat het een band is. Pathetic. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een shirt met Kurt Cobain erop. Bandshirts van vroeger heb ik allemaal weggegooid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    Ik heb een shirt met Kurt Cobain erop. Bandshirts van vroeger heb ik allemaal weggegooid.
    Dat heb ik ook. Ik wist dat ik er vergeten was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?