• Wie heeft ze? Ik heb er nu twee, both van The Beatles. Eentje is grijs [wintercollectie H&M] met hun springend en wel erop en vandaag een nieuw hemdje. Ook van H&M, ik ging even kijken omdat er sale was en het hemdje die ik wou was in de sale. Ik vind bandshirts echt vet, alleen bij ons op school loopt iedereen in die van Gun N' Roses met van die draden onderaan, en dan van die mensen waarvan je weet dat ze nog nóóit naar Gun N' Roses hebben geluisterd. Zelf luister ik heel veel Beatles. [:
    But, nog meer mensen met shirts/hemdjes/truien/dergelijken dingen van bands? [:


    ME IS IN LOVE MET HET HEMDJE! [:

    But, mijn zus werkt bij een reclamedrukbedrijf + de eigenaren zijn goede vrienden van ons, dus ik kan daar voor vrij weinig shirts voor mezelf laten maken, of truien, eigenlijk bijna alles laten bedrukken. [:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er een van The Rolling Stones, maar dat is geen officiële. Alleen hun teken staat erop (die tong).


    Tell me about it, stud.

    Ik had er één van Hannah Montana. Telt dat?
    Hahahaha xd


    Believe in yourself.

    Ik heb er een van Charlotte Martin, waar ik nog steeds heel blij mee ben. (:


    The truth is out there.

    Wolfsbane schreef:
    Ik had er één van Hannah Montana. Telt dat?
    Hahahaha xd


    Haha sure! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ooh dat is handig dat je ook makkelijk die shirts/truien kan bedrukken.

    Ik weet van een aantal niet meer waarom ik ze heb, maar anyway:
    1 Paramore
    1 All Time Low
    1 Forever the Sickest Kids
    1 You Me At Six
    1 All American Rejects
    1 Cobra Starship
    1 Attack! Attack!
    1 Plain White T's
    1 Mindless Self Indulgence
    veel te veel geld uitgegeven er aan ik
    De enige die ik nog draag zijn die van Foals (love that one) en die van Frank Turner


    Deze vind ik wel leuk die ik heb :9~

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:31 ]


    As travars

    Forks schreef:
    (...)

    Die rode? Die is idd vet, maar ik luister nooit Romones, dus hou nais het shirt ook is, ik koop 'm dan niet. Zo'n kind bij ons op school die ik ken heeft die, maar die luistert alles behalve Ramones, ze weet niet eens dat dat een band is. Net als met The Rolling Stones, 90% van de mensen die 'm hebben weten niet dat het een band is. Pathetic. :/


    Oh, daar kan ik me zo aan ergeren! Op m'n vorige school was er ook een meisje met een Slipknot shirt, dus ging ik met haar socializen en vroeg dus "Oh, luister jij ook naar Slipknot?" Kreeg ik als antwoord een duffe blik en "Wat is Slipknot?". Ze had het shirt blijkbaar alleen maar gekocht omdat ze het mooi vond.
    Maar ja, als zij hun geld willen uitgeven aan bandshirts van bands die ze niet eens kennen is dat hun probleem, ik vind het gewoon grappig om te zien. :')

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:36 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Shellshock schreef:
    Ik heb een shirt met Kurt Cobain erop. Bandshirts van vroeger heb ik allemaal weggegooid.

    Weggegooid. Wat zat daar zoal tussen?

    1x All Time Low
    3x Simple Plan (een shirt van SPCrew, en een vest)
    1x Paramore
    1x Attack! Attack! (sweater)
    2x Guns N' Roses. Die heb ik van mijn vader gehad, want die deed ze nooit meer aan :Y)

    Maar ik wil er nog veeeeel meer :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Éen van Slipknot, en drie van Tokio Hotel van vroeger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Errin schreef:
    Je wil het niet weten.
    1x VersaEmerge
    1x Mayday Parade
    1x Bullet For My Valentine
    3x You Me At Six (+ een trui)
    1x A Day To Remember
    1x All Time Low
    1x Nightwish
    1x Halestorm
    1x Mallory Knox (is wel een topje)
    1x Flyleaf
    1x Paramore
    1x We Are The In Crowd
    1x Simple Plan
    1x Foo Fighters
    1x Kurt Cobain

    En dat is het denk ik. (+ nog een paar van Tokio Hotel van vroeger)


    Aaah, jij kent We Are The In Crowd. Ze followen mij op Twitter en ik ken ze niet... hmmm.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Tokio Hotel 2 shirts. :Y) 1 is te klein en de ander veel te groot. Daar slaap ik altijd in mihi.


    -

    Aperio schreef:
    (...)

    Oh, daar kan ik me zo aan ergeren! Op m'n vorige school was er ook een meisje met een Slipknot shirt, dus ging ik met haar socializen en vroeg dus "Oh, luister jij ook naar Slipknot?" Kreeg ik als antwoord een duffe blik en "Wat is Slipknot?". Ze had het shirt blijkbaar alleen maar gekocht omdat ze het mooi vond.
    Maar ja, als zij hun geld willen uitgeven aan bandshirts van bands die ze niet eens kennen is dat hun probleem, ik vind het gewoon grappig om te zien. :')


    Me gusta, ik put er ergens ook wel lol uit. Sommige mensen hebben gewoon dus geen idee wat er op hun kleding staat, zoalng het mooi oogt, pathetic rules.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had er veel van Tokio Hotel ... Heb er ook 1 van Billy Talent gehad. Ik erger me dood aan meisjes die T-shirts dragen van, zoals je zegt, Guns N' Roses terwijl ze niet eens weten wie ze zijn. -.-
    Ik wil een T-shirt of topje met Bob Marley erop en ook nog 1 van Linkin Park, daar ga ik deze vakantie eens werk van maken. (A)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    The Ramones. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Muse, the Misfits en Metallica.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!