• Moet dit wel hier?

    Ik heb een paar quizzen gevonden in een boek, en dacht dat die wel leuk waren voor Q (: alleen kan ik niet kiezen welke ik erop zet. Het gaat om deze quizzen:

    - Wat voelt hij voor jou?
    - Wat voor soort vriendin ben jij?
    - Kun jij zwijgen als het graf?
    - Heb je een goed zelfbeeld? (maar dan met een écht antwoord, niet zoals 'iedereen is perfect' blabla)
    - Wat voor geheugen heb jij?
    - Wat voor ouder zou jij zijn?
    - Waarin ben jij geïnteresseerd
    - Waarvoor vecht jij/spring jij in de bres?

    Wat zouden jullie het liefste willen weten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maak ze gewoon allemaal. :Y)

    Allemaal? (:
    Als ze goed in elkaar zitten, zou ik ze echt allemaal maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe anders allemaal? Haha, neen
    Heb je een goed zelfbeeld? (nerd)
    Neen, eentje waarvan ik de uitkomst niet al weet :'D
    Ik weet niet, vind ze allemaal wel leuk. Al is de een wel origineler dan de ander


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ochja, waarom ook niet :Y)

    Maar als jullie een antwoord wilden weten op één van die vragen, welke zou je dan het liefste willen weten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    - Kun jij zwijgen als het graf?
    - Wat voor geheugen heb jij?
    - Wat voor ouder zou jij zijn?

    deze lijken me het leukst(bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Meerdere eigenlijk. Buiten die van vriendinnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Allemaal? (:
    Als ze goed in elkaar zitten, zou ik ze echt allemaal maken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Geen enkele. Quizzen overnemen uit een boek is namelijk plagiaat en niet toegestaan.


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    Geen enkele. Quizzen overnemen uit een boek is namelijk plagiaat en niet toegestaan.


    Ook als je het boek erbij vermeldt? Want ik heb hier al zo vaak quizzen gezien die recht uit tijdschriften komen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Interpol schreef:
    Geen enkele. Quizzen overnemen uit een boek is namelijk plagiaat en niet toegestaan.
    Maar ik denk dat ze haar eerder op de vraag laat inspireren en net op het boek zelf. Tenzij ik het verkeerd begrepen heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Maar ik denk dat ze haar eerder op de vraag laat inspireren en net op het boek zelf. Tenzij ik het verkeerd begrepen heb.


    Ook ja (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ook als je het boek erbij vermeldt? Want ik heb hier al zo vaak quizzen gezien die recht uit tijdschriften komen.

    Jup. De rechten zijn nu eenmaal niet van ons en we hebben al eerder gelazer gehad met overgetypte boeken op Quizlet.
    Die quizzen mogen dan ook gemeld worden.


    I am an idiot, I move.

    Interpol schreef:
    (...)
    Jup. De rechten zijn nu eenmaal niet van ons en we hebben al eerder gelazer gehad met overgetypte boeken op Quizlet.
    Die quizzen mogen dan ook gemeld worden.


    Daar ga ik me niet mee bemoeien hoor :X laat dan maar, ik zal er zelf wel eentje verzinnen.

    Mag je eigenlijk de hoofdvraag wel houden en dan de andere vragen/uitkomsten anders?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Daar ga ik me niet mee bemoeien hoor :X laat dan maar, ik zal er zelf wel eentje verzinnen.

    Mag je eigenlijk de hoofdvraag wel houden en dan de andere vragen/uitkomsten anders?
    Als dat niet mag zouden alle quizzen van Quizlet verwijderd mogen worden. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frodo schreef:
    (...)

    Daar ga ik me niet mee bemoeien hoor :X laat dan maar, ik zal er zelf wel eentje verzinnen.

    Mag je eigenlijk de hoofdvraag wel houden en dan de andere vragen/uitkomsten anders?

    Als die hoofdvraag super algemeen is lijkt mij van wel.
    Dingen als 'staart hij naar je als je langsloopt?' kunnen we onmogelijk gaan verbieden.


    I am an idiot, I move.