• oke mensen.. dee titel zegt het al he.. en als er mensen zijn die denken dat dit weer zo'n onzin topic is dan heb je het fout! ik ben op zoek naar iets... en dat iets is...

    EEN ECHTE VRIENDIN WAAR IK MIJN PROBLEMEN MEE KAN BESPREKEN EN DIE ME BEGRIJPT!!!!!!!!!!!

    pleace help me want ik zit hier te janken achter de computer omdat ik mijn vriendinnen mis van de bassisschool (waar ik nu net vanaf ben).

    Wilde je van je vriendinnen af of hebben jullie nu minder contact vanwege nieuwe sschool ??

    Awhh ik ken het gevoel. Ik mis na 4 jaar mijn "oude" vrienden ook nog


    Why don't you break my heart

    Ik snap best dat je ze hèèl hard mist maar je zult nieuwe vriendinnen maken en je ander vriendinnen ook.En je kan ze nog altijd zien buiten school.

    Het is misschien raar maar op een nieuwe school maak je ook vriendinnen. al mijn vriendinnen van 4 jaar terug heb ik geen contact meer mee dat houd gewoon op. je leert nieuwe mensen kennen ieder schooljaar weer

    Het is misschien raar maar op een nieuwe school maak je ook vriendinnen. al mijn vriendinnen van 4 jaar terug heb ik geen contact meer mee dat houd gewoon op. je leert nieuwe mensen kennen ieder schooljaar weer


    dat weet ik maar ik mis vooral mijn vriendin waar ik aan het einde van het laatste schooljaar ruzie mee had!

    Heb je het al bijgelegt met haar ?

    Je kan altijd bij mij terecht als je dat wil .
    ik ken het gevoel hoowr , maar nu heb ik met niemand meer contact uit mijn vorige school.
    dat gemis-gevoel gaat achter een tijdje écht over.


    xx


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik mis mijn oude klas nog steeds met mijn oude vrienden en vriendinnen. Maar niet allemaal. Er zijn mensen die over mij hebben geroddeld omdat ik een andere stijl heb :'S
    Maar toch die andere mis ik nog steeds.

    Ik ben er voor je, want ik heb dat gevoel af en toe nogsteeds!

    <3


    bla bla bla

    Heey!<3

    Meid ik mis mijn oude klas ook en echt waar het is niet leuk ik weet het maar probeer je erover heen te zetten je maakt snel nieuwe vriendinnen! Ik meen het en anders aan mij kan je genoeg dingen kwijt!<3

    xxx


    I do not hook up.

    iedereen gaan na de basis school zijn eigen weg;)
    en k miss nog altijd me ouwe klas van groep 8
    ik ga met bijna niemand meer of van me ouwe school jah 1 meisje want die zit in het zelfde sport team als ik
    maar je krijgt vanzelf nieuwe vrienden en elk jaar weer en ook ga je mer vrienden van je vrienden om op een gegeven moment en dat worden dan ook weer vrienden tot je met ze 30e ben en je een leuke vrienden groep hebt en ben je die andere allang vergeten

    Xx sterkte met je 1e jaar;)

    Meid, ik leef met je mee. Ik moet mijn oude klas ook missen, maar ik heb me eroverheen gezet. Daarbij gaan de meeste mensen uit m'n oude klas naar dezelfde middelbare school als ik.

    xx


    a figment of your imagination

    Toen ik 2 jaar geleden van de basisschool af ging ,missde is iedereen VRESENLIJK maar na een week had ik al weer nieuwe vriendrn op me nieuwe school =D
    en jij zult ook wle nieuwe vrienden en vriendinnen krijgen ;)
    en je kan altijd nog met ze afspreken na schooltijd :)
    dat doe ik nu ook nogsteeds.


    don't Worry...Be gay.

    heey,,
    je maakt echt hel snel nieuwe vriende op school hoor iedereen heeft wel een mattie op school;)


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik had het vorig jaar ook vreselijk moeilijk. Ik heb zéker de laatste dag, drie uur aan een stuk gehuild. Een de maanden daarna ook elke dag. Echt, het was zwaar. Ik weet hoe je je voelt.

    En ik wil altijd naar je luisteren.

    x.

    Hi.
    Ik ken dat gevoel wel, maar ik ben zeker dat je wel vrienden maakt in je nieuwe school ...
    Ik snap je wel, want ik was ook bang dat ik geen vriendinnen ging maken in mijn nieuwe school omdat ik niet veel met de mensen praat, maar uiteindelijk heb ik er toch wel een paar.
    En als er iets is, stuur maar een pb fzoo ^^


    What's wrong whit loving someone?