• Ik heb net een hoofdstuk geactiveerd op mijn verhaal Gravity Hurts en ik klikte op kudo, en hij liep vast dus klikte ik nog een paar keer... Ik ben erg ongeduldig...
    En kijk nu op nummer één. Ik heb fucking 24 kudo's terwijl ik net zes minuten mijn story heb geactiveerd.
    Quizlet heeft issues. Of het houdt van mijn verhaal... Ik denk niet dat dat het geval is. Maar okay.
    Mijn verhaal is niet de eerste bij wie het gebeurt, dat weet ik. Maar ik dacht altijd dat de mensen er over logen. Whoa.

    Well yeah, now I have proof. I'll never judge about that again.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik dacht ook altijd dat mensen er over logen en dat ze op een of andere stiekeme manier iets hadden gevonden om zoveel kudo's te krijgen, maar het is dus echt gewoon een soort foutje van Quizlet? ;o Wat onhandig, misschien moet Rutger er eens naar kijken?
    Toch gefeliciteerd dat je in de top staat ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ziegesar schreef:
    ik dacht ook altijd dat mensen er over logen en dat ze op een of andere stiekeme manier iets hadden gevonden om zoveel kudo's te krijgen, maar het is dus echt gewoon een soort foutje van Quizlet? ;o Wat onhandig, misschien moet Rutger er eens naar kijken?
    Toch gefeliciteerd dat je in de top staat ^^


    Het is eigenlijk heel raar, het lijkt een paar seconden alsof Quizlet nog niet gerefreshed heeft en dat alle kudo's er nog aan zitten. En dan ligt het volgens mij aan hoe vaak je erop klikt...
    Net spook minuten tussen de refresh tijden van Quizlet.

    En bedankt haha, je bent de eerste die het zegt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is eigenlijk heel raar, het lijkt een paar seconden alsof Quizlet nog niet gerefreshed heeft en dat alle kudo's er nog aan zitten. En dan ligt het volgens mij aan hoe vaak je erop klikt...
    Net spook minuten tussen de refresh tijden van Quizlet.

    En bedankt haha, je bent de eerste die het zegt.

    Oh, bedoel je dat moment waarop de site niet laad? Meestal is dat 2 minuten na 12 uur, want altijd als ik dan online ben blijft het scherm eerst even wit en een minuutje later ofzo laadt de pagina pas.
    Haha, spook minuten, het spookt op Quizlet!

    Graag gedaan! Al ben je wel heel ongeduldig dat je er 24 keer op hebt geklikt hoor, haha.


    “Love is a contradiction.”

    Ziegesar schreef:
    (...)
    Oh, bedoel je dat moment waarop de site niet laad? Meestal is dat 2 minuten na 12 uur, want altijd als ik dan online ben blijft het scherm eerst even wit en een minuutje later ofzo laadt de pagina pas.
    Haha, spook minuten, het spookt op Quizlet!

    Graag gedaan! Al ben je wel heel ongeduldig dat je er 24 keer op hebt geklikt hoor, haha.


    Het vreemde is dat ik er maar drie keer op heb geklikt. Serieus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hm, dus het komt doordat je heel snel klikt denk je? Klinkt alsof het zou kunnen.

    Ik geloof niet dat mijn verhaal ooit een kudo heeft gekregen. Zal ik es proberen? Dan weten we het zeker 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Hm, dus het komt doordat je heel snel klikt denk je? Klinkt alsof het zou kunnen.

    Ik geloof niet dat mijn verhaal ooit een kudo heeft gekregen. Zal ik es proberen? Dan weten we het zeker 'hmm


    Ik weet niet of je er bij was, ik heb er denk ik een topic over gemaakt maar er was een meisje dat 101 kudo's had en 0 abo's.. En bij seasons gebeurt het ook vaak.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmh maar ik denk dat als mensen het snappen, dat ze het ook blijven doen.
    Eigenlijk is het wel handig als het je overkomt, hahahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    handig als het bij je eige story gebeurt
    Je verhaal is trouwens erg leuk!!!
    maar ik geef geen kudo's op mijn eige story's(ik zeg van niet maar stiekem doe ik het wel)never mind


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."