• Laat ik weer eens wat proberen, en aangezien ik hier nog geen rpg van had gezien.. Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita





    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Maddison Avril Destiny Hope - MyMisery


    Invullen:

    Voledige naam:
    Binnen Division/tegen Division:
    Wat doet je personage voor de groep? (Bij division kan het zijn dat je personage een Recrut is, iets wat inhoud dat je eerst nog getraint word voordat je word ingeschakeld voor missies, verder heb je binnen Division nog verschillende mogelijkheden zoals agenten & Cleaners of natuurlijk leraar/begeleider van de nieuwe recruten.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40)
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)
    Karakter: (Goede beschrijving)
    Extra


    Als je iets nog niet snapt kun je altijd vragen want mijn uitleg is niet altijd even begrijpbaar.. (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    mag ik twee zussen? dat lijkt me nou zo leuk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rechazame schreef:
    okee,, ShallNotPass, schrijf me maar uit voor ik moorden ga plegen


    Je kan niet moorden door de een pc!

    *danst als Bellatrix ^^*
    Ben ik de enige die haar echt cool vind :Y)


    kindness is never a burden.

    Amorphous schreef:
    Jongens, kom op. Het is idd nogal irritant als je steeds het topic volspammen, geen wonder dat er geen mensen meer bij komen


    Ik reageer alleen als iemand me wat vraagt. :]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:56 ]


    help

    JARVIS! JARVIS! JARVIS! Laten we kappen.


    kindness is never a burden.

    Ik kan jullie mededelen dat ik niet zo spammerig zijn in het rpg topic hoor. Alleen hier vind ik het gewoon heel gezellig.

    @Poeh, ik vind haar ook geweldig episch ^^


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Amorphous schreef:
    Jongens, kom op. Het is idd nogal irritant als je steeds het topic volspammen, geen wonder dat er geen mensen meer bij komen

    freaking amen to tthat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Me too. En jaja, is al goed.

    Je wilt niet weten wat er is gebeurt in A Hunger Game Like No Other en RavenWoods.


    help

    Jarvis schreef:
    Me too. En jaja, is al goed.

    Je wilt niet weten wat er is gebeurt in A Hunger Game Like No Other en RavenWoods.


    Oh god, dat weet ik nog wel!
    hahaha.

    Anders gaan we op de chat verder?

    Wait wut, ben ik het of is hier geen chat meer?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:00 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    @Huntsman: C'est quoi ça?


    kindness is never a burden.

    Laten we een chat-topic aanmaken! Mwahaha! ^^


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Laten we een chat-topic aanmaken! Mwahaha! ^^


    Klikkio


    help

    Volgens mij mag dat helemaal niet, een chattopic..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    @Huntsman: Pourquoi pas?


    kindness is never a burden.

    De link gaat naar iets anders :3

    En ja, je kunt nog ergens chatten, dat is in de Shoutout box. (: Gewoon de onderste functie in het forum lijstje.

    Ik kan ook wel spammen, maar dat doe ik meestal gepaard met tekst die ik zeg in het RPG (: maar goed, ik ga niet in dit topic, dus adios amigos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    @Huntsman: Pourquoi pas?


    Praat geen frans, haha.

    Maar ik zie dat het iets anders is,
    Volgens de regels mag je zelf geen chattopic aanmaken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.