• Laat ik weer eens wat proberen, en aangezien ik hier nog geen rpg van had gezien.. Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita





    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Maddison Avril Destiny Hope - MyMisery


    Invullen:

    Voledige naam:
    Binnen Division/tegen Division:
    Wat doet je personage voor de groep? (Bij division kan het zijn dat je personage een Recrut is, iets wat inhoud dat je eerst nog getraint word voordat je word ingeschakeld voor missies, verder heb je binnen Division nog verschillende mogelijkheden zoals agenten & Cleaners of natuurlijk leraar/begeleider van de nieuwe recruten.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40)
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)
    Karakter: (Goede beschrijving)
    Extra


    Als je iets nog niet snapt kun je altijd vragen want mijn uitleg is niet altijd even begrijpbaar.. (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Zal ik het topic openen?
    Iedereen er mee eens?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wel. (: maar ik moet nu afsluiten. Ciao ^^


    kindness is never a burden.

    JA JA JA JA JA

    topic 1

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Voledige naam: Michella Avril Destiny Hope. Maar iedereen kent haar als Misery Trigger

    Binnen Division/tegen Division: Tegen division

    Wat doet je personage voor de groep? ‘Misery’ is vrij nieuw en moet nog veel leren, daarom heeft ze nog geen vast iets.

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)



    Ze heeft momenteel rode haren, terwijl blond originele haarkleur is. haar haar krult een beetje en als je het stijlt houd dat maar 10 minuten. Ze verft het graag en het liefst blauw of rood. Haar ogen zijn blauw en lijken in het juiste licht op te lichten. Ze heeft vaak contact lenzen in, terwijl haar zicht niks mankeert. Met haar haren die altijd een andere kleur hebben en contact lenzen ben je nooit zeker of zij het wel is. Ze is ong. 1.75 en niet al te zwaar. Ze heeft een mooie witte lach, al heeft ze daar wel een beugel voor gehad. Ze heeft de Chineese tekens voor ‘faith, hope and love.’ op haar rechter onderarm staan. Vooral omdat ze zelf links is.

    Karakter: (Goede beschrijving)
    Dit licht eraan of je haar goed kent. Als je haar goed kent en ze je vertrouwd is heel impulsief.
    Ze is niet dom of slim, maar gewoon. Toch heeft ook zij haar geniale momenten. Ze kan erg druk zijn en is een prima actrice. Ze is vaak erg stil en houd van lezen. Ze heeft een snel reactie vermogen en let goed op haar omgeving. Ze is niet zo snel boos en haar pijn doen is vrij moeilijk, maar als je haar zo ver heb kan je je bergen. Ze is een groot fan van sarcasme en heeft een droog gevoel voor humor. Ze kan erg verassend uit de hoek komen. Ze is snel verveeld en niet is ook niet snel geïnteresseerd in iets.
    Als je haar niet kent en ze vertrouwd je niet dan is het echt nog een kind. Ze praat veel en luidruchtig. Ze kan geen moment stil zitten en heeft een hekel aan alles en iedereen. Ze is zo naïef als maar kan en stelt heel veel vragen.
    In het algemeen is het een meisje dat zich niet snel hecht en voor alles wel in is. Ze heeft voor iedere dag een andere spreuk. Ze is creatief en kan er niet tegen als mensen vertellen watze moet doen.

    Extra: Misery heeft tto gedaan voordat ze dit ging doen. Ze heeft drie broertjes en een zusje verloren. Kan erg goed richten. Heeft vaak ruzie met mensen die ze niet mag



    Voledige naam: Malvin Kalvrony.

    Binnen Division/tegen Division: Binnen Division

    Wat doet je personage voor de groep? Malvin doet vooral dingen die met de computer te maken hebben.

    Leeftijd: 24

    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)


    Zijn haren zijn wat langer en in de zomer donker bruin, in de winter zwart. Zijn Ogen zijn helder blauw. Hij is 1. 80 en heeft een normaal postuur

    Karakter: (Goede beschrijving)
    Malvin is vrij rustig en houd altijd zijn hoofd cool. Hij houd van logica en maakt graag redenaties. Hij kan er niet tegen als er teveel geluid om hem heen is. Hij houd van regen en zit dan het liefst met een kop thee voor het raam. Hoe verdrietig of boos hij ook is, hij probeert altijd vrolijkte klinken. Hij is heel erg slim en irriteert zich snel aan mensen die wat minder slim zijn. Hij heeft een hekel aan herrie, wind, water en mensen die denken dat ze beter zijn dan andere

    Extra /

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Was Maddison niet veranderd van uiterlijk omdat Taylor Momsen al gebruikt was?


    help

    Ja, ja dat is zo -.- Michella was veranderd


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wow ik wist niet dat er een tweede topic was aangemaakt *Feels left out (huil)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ...


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -> Mijn Topic's.

    oke, het is dus de bedoeling dat ik hier mijn personage aanmaak en dan in die andere topic mee ga spelen? alsjeblieft zeg me als ik iets fout doe want ik wil het niet verpesten.. dit is mijn eerste keer RPG..
    Ik ga nu in ieder geval een personage bedenken dus die zien jullie straks wel verschijnen.. hope I do it right.. xx, liefs,


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Voledige naam: Abigail Summers

    Binnen Division/tegen Division: Abigail is een recruut. Ze heeft nog geen trainingen gehad en is net nieuw in de groep.

    Leeftijd: 18 jaar

    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)



    Abigail is een meisje met een onschuldig uiterlijk. Ze heeft mooie groene ogen en blond haar. Ze is redelijk gespierd maar dat komt omdat voordat ze bij Division ging dagelijks trainde in vechtsporten zoals Judo, jiu jitsu, boksen en kickboksen. Wel heeft ze een slanke bouw.

    Karakter: Abigail is over het algemeen een lief en verlegen meisje. Ook is ze erg nieuwsgierig. Ze probeert de dingen altijd positief in te zien en is erg optimistisch. Wanneer mensen naar haar kijken wordt ze daar een beetje zenuwachtig van.

    Extra: Abigail vindt het verschrikkelijk bij Division.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:04 ]