• Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de sims :9~.
    Ik vroeg me af of jullie favoriete personen hebben bij de sims. Ik bedoel, waar je dus het liefst mee speelt en die je ook echt het leukst vindt van al je gemaakte sims.
    Ik heb een familie nagemaakt uit mijn lievelingsboek en daar speel ik het meeste mee :Y)
    Mijn vrouwtje is hoofd van het ziekenhuis & die vent heeft geen baan, maar werkt altijd in de tuin en heeft een gouden tuinieronderscheiding ^^ (Ik heb de sims 2 met uitbreiding)

    Misschien een stomme vraag, maar kom maar op (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 11:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De familie Plezant =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb geen Sims.

    Ik had mijn eigen familie nagemaakt, maar dan in een enorm huis en superrijk enzo (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    mijn sims doet het niet meer(huil):@


    To The Stars Through Adversity

    Ik wil ook sims hebben (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rhapsody schreef:
    mijn sims doet het niet meer(huil):@


    Ahw!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ahw!

    ja! nu ben ik heel zielig(huil)


    To The Stars Through Adversity

    xBoeddha schreef:
    Ik heb geen Sims.


    Maar dat alleen omdat dat fock spel het niet doet op Vista, omdat het daarvoor niet is ofzo, het is alleen voor de oudere versies ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nooou, ik heb zo een familie gemaakt met acht kinderen, en die kinderen zijn ook weer allemaal opgegroeid en hebben kinderen enzo. Dat is cool =3


    Life is hard and then we die

    Degene die ik laatst zelf heb gemaakt, heb maar 1 familie haha :'D Ben net weer begonnen (krul)


    -

    Maar mn Sims is van de pc afgehaald omdat hij heel sloom werd en nu wil ik hem weer op mijn eigen laptop zetten. Ben alleen bang dat die dan ook vreemd gaat doen ;x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tricia schreef:
    Ik wil ook sims hebben (cat)


    We accept the love we think we deserve.

    PUKKELxDING schreef:
    Nooou, ik heb zo een familie gemaakt met acht kinderen, en die kinderen zijn ook weer allemaal opgegroeid en hebben kinderen enzo. Dat is cool =3


    Dat is awesome! Dat wil ik ook nog doen, zo'n huge familie ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wil weer Sims 3 :v) So much funnn


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet alle uitbreidings pakketten van de Sims 2 nog te vinden, maar de originele ben ik kwijt, waardoor ik die andere ook niet kan installeren :')

    Ik liet mijn poppetjes altijd expres vreemdgaan enzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.