• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kaneswaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguiness




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    Let's get ugly - The Wanted

    Chasing the sun - Nathan J Sykes

    Liverpool rain - The wanted









    Members

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:58 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    Ik ben daar geweest tijdens een wedstrijd van het nederlands elftal, en ik zat nog mooi ook (:


    Echt? Ohmygosh, jaloers :cccc het logo hadden ze zelfs weggehaald. Meh D: dat vond ik echt jammer ik wou daar juist een foto van hihihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Jaaaa, en ik ben bij het Feyenoord stadion geweest! Ookal zegt je dat niet veel xd. Ik heb armbandjes gekocht met alle namen van One Direction erop, een sjaal met de Engelse vlag, eindelijk! Ik heb thee gekocht, hihi. Ik heb seizoen 6 en de film van Flikken Maastricht gekregen en kitkat white chunky xd.
    Hoe was je werkdag vandaag? c:


    Verschrikkelijk (: Maar ik doe ook een job in een supermarkt en als je dan 7u van uw 9u dat je moet werken, aan de kassa moet staan ben je achteraf zo dood (: Daarom dat ik vandaag veeel ga proberen te schrijven (;
    Ik heb voor het laatst ook vanalles gekocht rond Engeland (: Er hangt een mooie vlag in mijn kamer en mijn arm hangt vol bandjes ^^


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    (...)

    Verschrikkelijk (: Maar ik doe ook een job in een supermarkt en als je dan 7u van uw 9u dat je moet werken, aan de kassa moet staan ben je achteraf zo dood (: Daarom dat ik vandaag veeel ga proberen te schrijven (;
    Ik heb voor het laatst ook vanalles gekocht rond Engeland (: Er hangt een mooie vlag in mijn kamer en mijn arm hangt vol bandjes ^^


    Mij lijkt de kassa juist echt leuk om te doen, ik vind het dan ook verschikkelijk dat ik nog maar 15 ben >.< niet dat ik een baantje heb, maar ik ga wel solliciteren binnenkort haha. Goed idee, ja, ik moet eigenlijk ook weer is schrijven. c;
    Ik hou van armbandjes, hoe voller mijn arm hangt hoe leuker ik het vind. Jup, alleen ik vind het zo jammer dat ze meer met Amerika hebben.. Ik was echt blij toen ik mijn sjaal had hihihi. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Mij lijkt de kassa juist echt leuk om te doen, ik vind het dan ook verschikkelijk dat ik nog maar 15 ben >.< niet dat ik een baantje heb, maar ik ga wel solliciteren binnenkort haha. Goed idee, ja, ik moet eigenlijk ook weer is schrijven. c;
    Ik hou van armbandjes, hoe voller mijn arm hangt hoe leuker ik het vind. Jup, alleen ik vind het zo jammer dat ze meer met Amerika hebben.. Ik was echt blij toen ik mijn sjaal had hihihi. c:


    Ik zal proberen om vandaag aan ons verhaal te schrijven want het is weer lang geleden (:
    De kassa is echt niet leuk, hoor. Je rug doet kei veel pijn omdat je altijd voorover moet buigen om spullen uit de kar te pakken en mensen doen vaak vrij moeilijk (:
    Mijn armen hangen echt vol (bloos). Ik hou echt niet van armen die zo leeg zijn, bij mij klopt dat echt niemeer (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    (...)

    Ik zal proberen om vandaag aan ons verhaal te schrijven want het is weer lang geleden (:
    De kassa is echt niet leuk, hoor. Je rug doet kei veel pijn omdat je altijd voorover moet buigen om spullen uit de kar te pakken en mensen doen vaak vrij moeilijk (:
    Mijn armen hangen echt vol (bloos). Ik hou echt niet van armen die zo leeg zijn, bij mij klopt dat echt niemeer (:


    Oh ja, hahaha. Goed idee. c:
    Spullen uit de kar? ;o Bij ons moeten de mensen dat gewoon zelf op de kassa leggen, je hoeft de spullen alleen maar door te schuiven.. En dan aan te slaan, je zit gewoon lekker rustig op een stoeltje xd. Maar dan lijkt het me inderdaad wel vervelend ja. ;s
    Oeh, dat is echt gaaf! Bij mij nu ook, hihi, meestal had ik gewoon een of twee armbandjes maar nu is het echt meer c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Oh ja, hahaha. Goed idee. c:
    Spullen uit de kar? ;o Bij ons moeten de mensen dat gewoon zelf op de kassa leggen, je hoeft de spullen alleen maar door te schuiven.. En dan aan te slaan, je zit gewoon lekker rustig op een stoeltje xd. Maar dan lijkt het me inderdaad wel vervelend ja. ;s
    Oeh, dat is echt gaaf! Bij mij nu ook, hihi, meestal had ik gewoon een of twee armbandjes maar nu is het echt meer c:


    Ik heb dus echt aan elk arm zo'n 5 armbanden en vriendschapsbandjes + bandjes van festivals. Dus het is echt erg bij me (bloos)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    (...)

    Ik heb dus echt aan elk arm zo'n 5 armbanden en vriendschapsbandjes + bandjes van festivals. Dus het is echt erg bij me (bloos)


    Vriendschapsbandjes? N'aaahw, dat is echt lief c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heey, ik ben er weer!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Free hugs ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    Free hugs ^^



    Oh, come here Tom! (wedding)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik ga meedoen aan een Engelse schrijwedstrijd met een vriendin, whoooooop. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ventus schreef:
    Free hugs ^^



    Jay's mine! :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Jay's mine! :9~


    Zolang Tom maar van mij is! (wbw)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Limerry schreef:
    Ik ga meedoen aan een Engelse schrijwedstrijd met een vriendin, whoooooop. *O*


    Oeh, succes! En stuur me door wat je geschreven hebt! ;D


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    (...)

    Zolang Tom maar van mij is! (wbw)


    Is goed, dan is Jay van mij! c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you