• Mijn en zus en ik zijn tegenwoordig helemaal into nail-art. Niks mis mee natuurlijk, maar als mijn zus iets leuk vind, gaat ze overdreven doen. Dus de afgelopen week heeft ze weet ik veel niet hoeveel nagellak gekocht terwijl ik al behoorlijk wat had. Nu hebben we dus 71 nagellakjes. En dat is gewoon echt vet overdreven. Maarja...

    Wie heeft er ook veel nagellak?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in yourself.

    ik heb 2 bakken vol samen met me moeder (:
    maar als ik nog lakjes koop koop ik alleen nog maar van essie.
    want die vind ik mooi <3


    even a white rose has a black shadowx

    Ik. Ik denk ook een stuk of 70.


    If it didn't matter. You wouldn't be thinking about it <3

    Ik heb er 4 :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In de richting van tachtig potjes heb ik nu ongeveer.


    The truth is out there.

    5 Of zes ofzo.


    Owl you need is love.

    ik heb er ook rond de 70.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb er 12


    Life is all about having a good time.

    Ik heb er rondde 15 à 20 denk ik..


    live the life you love

    17 van mezelf en dan mag ik die van mijn zusje en moeder ook nog gebruiken:Y)


    Miep

    Lol, we zijn dus niet de enigste die zoveel nagellakjes hebben, haha!
    Maar ze is nog niet klaar met kopen want ze heeft nog een lijstje van welke ze nog wilt halen... Niet normaal, haha!


    Believe in yourself.

    Ik heb alleen nagellak voor niet meer op mijn nagels te bijten. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Momenteel 107 verschillende kleuren. En dan heb ik de dubbele, basecoats en topcoats nog niet meegerekend. Dus ik heb er veel meer. Ik zou ze eigenlijk eens moeten inventariseren...

    Ik vind het leuk om nail art te doen. Zowel bestaande als zelf verzonnen. Ik mag binnenkort mijn zelfverzonnen flamingo nail-art bij iemand doen. Ik was dat aan het uitproberen en wilde het nog verbeteren. En iemand wilde graag testpersoon zijn voor mijn volgende uitwerking. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal

    Momenteel 107 148 verschillende kleuren. En dan heb ik de dubbele, basecoats en topcoats nog niet meegerekend. Dus ik heb er veel meer. Ik zou ze eigenlijk eens moeten inventariseren...

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:09 ]


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb er zo'n 20 denk ik :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn moeder. Echt.
    Ze heeft zo twee van die Alibert dozen vol met nagellak, volgens mij zijn het er ook wel kort bij de 100 hoor.
    Maar ze maakt wel heel mooie nailart moet ik zeggen, dus best handig om zo'n moeder te hebben :9~


    Happiness can be found, even in the darkest of times.