• Haii !

    Het leek mij leuk om met iemand te mailen ! Ik zal even wat over mij vertellen ;
    Ik ben bijna 14 , ik hou van muziek (pop, rock, hardstyle, house, dance, rap .. ) , boeken, Harry Potter, One Direction, nail-art , en makeup.
    Ik hou van WeHeartIt , en wil veel gaan reizen .

    Ik zit in 3 gymnasium , en wil Cultuur & Maatschappij kiezen , en heb verder geen idee wat ik later wil gaan doen.

    Verder begin ik dit jaar aan m'n 5e jaar hobo , en heb ik 4 jaar piano gespeeld. c:
    Ik ben een weegschaal/schorpioen , ik ben op de wisseldag van de sterrenbeelden geboren !

    Haha , volgens mij heb ik zo wel genoeg gezegd ! :'D
    Als je met me wilt mailen - het liefst - , stuur even een gb, pb , of reageer gewoon hieronder ! (:

    And I like 9GAG . c:



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    I dont think we have a lot in common.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    I dont think we have a lot in common.


    Haha , I thought so too !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Je kan niet weegschaal en schorpioen tegelijk zijn (of ik heb iets altijd verkeerd begrepen)
    OT: ik denk dat wij in leeftijd iets te veel verschillen (:

    Haha ik heb zelf ook zo'n topic. :p

    Dus daar kun je wel wat info over mij vinden als je geinteresseerd bent. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Humphries schreef:
    Je kan niet weegschaal en schorpioen tegelijk zijn (of ik heb iets altijd verkeerd begrepen)
    OT: ik denk dat wij in leeftijd iets te veel verschillen (:


    Het kan wel, ik ben maagd en leeuw tegelijk. Ik ben geboren op 23 augustus en de ene keer is 23 augustus leeuw en de andere keer maagd.(:


    Stop holding me under and let me breathe.

    heeey, mooie muziekstijl xD
    je komt wel wat overeen met mij, dus als je wilt....
    groetjes xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Heeya, ik ben Lotta en ik wordt over elf dagen twaalf, al praat ik eerlijk gezegd véél liever met oudere mensjes.
    Omg, ik hou ook van muziek, boeken, nailart, make-up, One Direction en Harry Potter :D. Ik ben er zowat verslaafd aan.
    Wow, Weegschaal en Schorpioen tegelijk zijn lijkt me echt cool (:.
    Verder weet ik niks meer te vertellen :$...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amortensia schreef:
    Heeya, ik ben Lotta en ik wordt over elf dagen twaalf, al praat ik eerlijk gezegd véél liever met oudere mensjes.
    Omg, ik hou ook van muziek, boeken, nailart, make-up, One Direction en Harry Potter :D. Ik ben er zowat verslaafd aan.
    Wow, Weegschaal en Schorpioen tegelijk zijn lijkt me echt cool (:.
    Verder weet ik niks meer te vertellen :$...


    Ik snap niet wat er zo 'cool' is aan twee sterrenbeelden tegelijk want ik denk niet echt dat -dat snel in een gesprek voorkomt of dat iemand hoeft te weten.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 13:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat er zo 'cool' is aan twee sterrenbeelden tegelijk want ik denk niet echt dat -dat snel in een gesprek voorkomt of dat iemand hoeft te weten.


    Haha , nee ! Je hebt het er eigenlijk nooit over met iemand , en ik heb ook niet echt 2 sterrenbeelden ofzo , maar ik ben op de 'wisseldag' geboren tussen weegschaal en schorpioen . De ene horoscoop zegt dat ik weegschaal ben, de andere schorpioen .
    Eigenlijk zou ik eens uit moeten zoeken wat nu écht klopt ! ;o


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Heey, ik zou wel willen als je nog iemand zoekt ;p
    i like harry potter too :D


    May StarClan light your path.