• Oh god, daar moet ik heen om half 12. Ik haat dat zo hard, omdat ik altijd bang ben dat ik gaatjes heb (ookal poets ik bijna elke dag 2x mijn tanden wel) en ze bij ons nooit verdoven ><.

    Wie haat de tandarts ook? =3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik. :Y)
    Ze geven me altijd een fluorbehandeling, en dat is gewoon smerig, maar ik krijg wel een stuiterbal, haha. :'D


    Smiling but close to tears.

    Ik ook :'D.
    Ben net terug van de orto, ik moest happen omdat m'n beugel eruit mag volgende week. Dat is zo smerig, ik moest kokhalzen. D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Ik ook :'D.
    Ben net terug van de orto, ik moest happen omdat m'n beugel eruit mag volgende week. Dat is zo smerig, ik moest kokhalzen. D:


    Haha, dat had ik ook, maar dat is denk ik voor je nachtbeugel?
    Ik was me nachtbeugel 5dagen vergeten. x.x
    En vannacht deed dat echt vetveel pijn. o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik haat de tandarts O-o omdat hy zei dat na de orto moest want ik had kromme tanden en nu staan ze weer recht. -.- maar dat komt niet door de tandarts.


    The magic will never end.

    Mijn tandarts wil me niet eens naar de ortho sturen. Omdat ''het allemaal wel meevalt''. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Myn tandarts vind mn moeder mooi(nerd)
    Hehe.


    The magic will never end.

    nerdiecakez schreef:
    Myn tandarts vind mn moeder mooi(nerd)
    Hehe.


    Slijmbal dat die tandarts van jouw is!
    Mijn tanden staan weer scheef, na dat ik van de stomme stangetjes achter mijn tanden heb gekregen die na de slotjes beugel de tanden recht houd. Nu moet ik dus weer terug naar 2 slotjes op mijn 2 voorste tanden...

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 10:29 ]


    I'm your bitch [:

    Ik moet volgende week, en ik haat 't ook. xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik ben 3 dagen geleden nog geweest. en die man stopt zn hele hand in me mond O-o.
    naa dat is echt niet leuk.


    The magic will never end.

    ik!
    die tandarts van mij is doodeng!


    Never forget the things that make you smile

    die van my lykt op einstein muwhahah


    The magic will never end.

    Ik haat de tandarts.
    hij gebruikt geen handschoenen, hij wast wel zijn handen maar dat doet ie zo snel dat ik niet het idee krijg dat ze echt schoon zijn en hij smeert altijd een vies geel goedje op mijn tanden...
    Gelukkig hoeft dat gele goedje nu niet meer want de volgende keer dat ik heen moet ben ik 16 en dan hoeft dat niet meer op:)


    Snape Snape Severus Snape Dumbledore!

    Die van mij is aardig.
    En als wij een gaatje hebben, mogen we kiezen of we verdoving willen : ) Maar ik heb nog nooit een gaatje gehad :'D -proud-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik ben bang voor de tandarts. -schaam-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben niet bang, maar ik heb ook nog nooit wat gehad(:


    I've got you to make me feel stronger.