• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - 2e groep B
    Winnaar groep B - Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C

    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:10 ]

    Clint schreef:
    Mijn topics.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het best wel jammer dat Zweden er uit ligt, maar daarentegen is Engeland wel weer door en dat is ook een leuke team ^^



    De geruchten gaan rond dat Mario Gomez doping heeft gebruikt tegen Nederland. Ik geloof er geen fuck van. Waarom heb je überhaupt een doping nodig tegenover onze verdediging.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Ik vind het best wel jammer dat Zweden er uit ligt, maar daarentegen is Engeland wel weer door en dat is ook een leuke team ^^



    De geruchten gaan rond dat Mario Gomez doping heeft gebruikt tegen Nederland. Ik geloof er geen fuck van. Waarom heb je überhaupt een doping nodig tegenover onze verdediging.

    Inderdaad. Zelfs dronken kom je langs onze verdediging. En daarbioj had het AD een tijdje geleden gezegd dat er tijdens de doping-testen er niemand naar huis werd gestuurd en daar was iedereen heel blij mee en zo (was een heel artikel toen)

    MESSIBI schreef:
    Ik vind het best wel jammer dat Zweden er uit ligt, maar daarentegen is Engeland wel weer door en dat is ook een leuke team ^^



    De geruchten gaan rond dat Mario Gomez doping heeft gebruikt tegen Nederland. Ik geloof er geen fuck van. Waarom heb je überhaupt een doping nodig tegenover onze verdediging.


    En dat zeiden ze 2 jaar geleden ook over de Spanjaarden, maar er was geen bewijs, en nu ook niet

    Waarom zet iedereen er 'Mijn topics' neer? Ik snap dat niet? :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Waarom zet iedereen er 'Mijn topics' neer? Ik snap dat niet? :'D

    Dan komt het topic in het lijstje van 'Mijn topics', zodat je ziet wanneer er een nieuwe reactie is zonder dat je mailbox wordt volgespamt. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jakhals schreef:
    (...)

    En dat zeiden ze 2 jaar geleden ook over de Spanjaarden, maar er was geen bewijs, en nu ook niet


    En met Arshavin, 4 jaar geleden. En toevallig ook allemaal die landen die ons uitgeschakeld hebben (Duitsland bijna meegerekend).


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Aragog schreef:
    (...)
    Dan komt het topic in het lijstje van 'Mijn topics', zodat je ziet wanneer er een nieuwe reactie is zonder dat je mailbox wordt volgespamt. (cat)


    Ik krijg sowieso nooit mail van het forum :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Everyday I’m trollin’!


    A+ voor tumblr.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:19 ]


    There is nothing more badass than being yourself



    Wat was er nou precies gebeurd tussen Özil en Willems? Gewoon een kleine woordenwisseling?


    There is nothing more badass than being yourself

    Bellisario schreef:
    Ik krijg sowieso nooit mail van het forum :')

    Ik ook niet. Gelukkig. Anders zit me hele inbox vol.

    Ik keek net dat ene programma waar ze over voetbal spraken (geen VI oranje volgens mij), en een van ze (oud trainer van Oranje volgens mij) had zó een goede opstelling.

    Voor speelde Huntelaar, Links achter Huntelaar speelde Robben, naast hem Sneijder, naast Sneijder van Persie, en naast van Persie van der Wiel (volgens mij), als midveld Strootman, en als verdedigers Boulahrouz, Mathijsen, Heitinga (en nog iemand, maar die kan ik me niet herinneren), en Maarten als keeper.

    Ik vond het wel een goede opstelling. Eindelijk wat nieuws.


    The odds are néver in our favor.



    Moest ff. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:



    Moest ff. C:


    Wie is dat?


    There is nothing more badass than being yourself

    Bellisario schreef:



    Moest ff. C:


    Sexyyy


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead