• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - 2e groep B
    Winnaar groep B - Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C

    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:10 ]

    Boutella schreef:
    (...)

    Beide partijen hebben daar last van dus voor het spel is het vervelend maar het is geen excuus.


    Als het weer te slecht is moet het gewoon stilgelegd worden, want spelen met onweer kan gevaarlijk zijn, zowel voor de spelers als voor de supporters

    Stylesbucks schreef:
    (...)

    Dat kan wel.
    Dat zegt niets. Volgens statistieken ofzo stond Nederland er ook beter voor dan de Duitsers. Wel moeten er gaten kunnen komen voor Nederland, aangezien de Portugezen ook moeten winnen en dan wel aanvallend moeten spelen.


    Ach, als Portugal wint ben ik het gelukkigste, zij verdienen het meer vind ik en nee, statistieken zeggen niet heel veel maar deze vind ik wel. Portugal speelt gewoon heel anders dan Duitsers en Nederlanders en daar zijn ze niet heel goed op ingesteld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Mario Gomez says "Gutentag".. (nerd) Heerlijke vent.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Toen werd Boulahrouz toch van het veld gestuurd? In alle wedstrijden tegen de Portugezen hebben we maar één keer gewonnen met één - nul en dat is zo'n tien à twintig jaar geleden.


    We wonnen ook van Brazillie ;)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:47 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jakhals schreef:
    (...)

    Als het weer te slecht is moet het gewoon stilgelegd worden, want spelen met onweer kan gevaarlijk zijn, zowel voor de spelers als voor de supporters


    Ik bedoel van een nat veld, losse stukken gras, gladheid etc. Het is vaak een excuus, net als de temperatuur, maar anderen hebben er ook last van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Braxford schreef:
    (...)

    We wonen ook van Brazillie ;)

    Ja, maar dat was 2 jaar geleden en het NL's elftal zat toen in een bepaalde flow. Dat is niet te vergelijken met hoe het er nu voorstaat. Daarnaast is het zelfvertrouwen van Oranje helemaal aan diggelen geslagen.


    ars moriendi

    Braxford schreef:
    (...)

    We wonen ook van Brazillie ;)

    *wonnen.

    Als je die wedstrijd terug kijkt was het niet het sterkste team van Brazilië, hebben we vaker van ze gewonnen en veel geluk, iets wat NL nu ook nodig heeft. Heel veel geluk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, maar dat was 2 jaar geleden en het NL's elftal zat toen in een bepaalde flow. Dat is niet te vergelijken met hoe het er nu voorstaat. Daarnaast is het zelfvertrouwen van Oranje helemaal aan diggelen geslagen.


    Ook weer waar, ik hoop het voor onze jongens maar mn vertrouwen is eigenlijk kwijt


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Huntelaar schreef:


    Mario Gomez says "Gutentag".. (nerd) Heerlijke vent.


    "Gutentag Gomez"*wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)
    *wonnen.

    Als je die wedstrijd terug kijkt was het niet het sterkste team van Brazilië, hebben we vaker van ze gewonnen en veel geluk, iets wat NL nu ook nodig heeft. Heel veel geluk.

    Ik blijf achter Oranje staan, whatever happens. (: En uiteraard liegen de statistieken er niet om, maar ik hoop gewoon dat ze toch op zijn minst één wedstrijd iets kunnen laten zien van het Oranje waar ik zo van hou.


    En dat deze man scoort ^


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik blijf achter Oranje staan, whatever happens. (: En uiteraard liegen de statistieken er niet om, maar ik hoop gewoon dat ze toch op zijn minst één wedstrijd iets kunnen laten zien van het Oranje waar ik zo van hou.


    En dat deze man scoort ^


    Sws vind ik dat Huntelaar gwn in de basis moet


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik blijf achter Oranje staan, whatever happens. (: En uiteraard liegen de statistieken er niet om, maar ik hoop gewoon dat ze toch op zijn minst één wedstrijd iets kunnen laten zien van het Oranje waar ik zo van hou.


    En dat deze man scoort ^


    Van Marwijk is zo koppig, zou me niet verbazen als hij pas later in de wedstrijd zou komen..


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik blijf achter Oranje staan, whatever happens. (: En uiteraard liegen de statistieken er niet om, maar ik hoop gewoon dat ze toch op zijn minst één wedstrijd iets kunnen laten zien van het Oranje waar ik zo van hou.


    En dat deze man scoort ^


    Hij zal wel moeten scoren maar Ronaldo schijnt nu ook weer in vorm te zijn na een aantal slechte wedstrijden. Zijn trainingen zijn een stuk sterker geworden de afgelopen dagen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hij zal wel moeten scoren maar Ronaldo schijnt nu ook weer in vorm te zijn na een aantal slechte wedstrijden. Zijn trainingen zijn een stuk sterker geworden de afgelopen dagen.

    Ik gun het hem gewoon zo. Als een soort middelvinger naar van Marwijk..


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered