• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, vandaag stond er geen bankje. :') Muh, wedden dat ik dan als aller laatst aan kom. x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hahah, we vinden je wel. :D

    Yuffie schreef:
    Ik ben de eerste! Ik ben er om 10 over half 1, dus ik wacht iedereen op!
    Waarschijnlijk zoek ik een bankje op bij de albert heijn :)
    Als die er is^^
    En anders ga ik voor de ingang staan ofzo xD

    Iedereen die geen pb van mij gehad heeft met mijn nummer, moet even naar mij gb of pb sturen, anders kan ook in dit topic, want ik kijk nogal vaak^^ De rest heeft als het goed is nu mijn nummer, dus als je ons niet kan vinden, kan je naar mij bellen^^


    Ik heb geen pb gehad


    26 - 02 - '16

    nog maar zes daagjes(dance)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha,


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kom NIET. Ik ga met twee vriendinnen winkelen en ik kan niet meer afzeggen. Als jullie de stad in gaan, kan ik misschien, héél misschien, een halfuurtje splitsen om mensen te meeten. Heel erg jammer, sorry, mensen! Maar dit was ook lang gepland. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Ik kom NIET. Ik ga met twee vriendinnen winkelen en ik kan niet meer afzeggen. Als jullie de stad in gaan, kan ik misschien, héél misschien, een halfuurtje splitsen om mensen te meeten. Heel erg jammer, sorry, mensen! Maar dit was ook lang gepland. :c

    HAAHAHAH heel lang gepland en je komt er nu mee:W
    niet rot bedoeld!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    HAAHAHAH heel lang gepland en je komt er nu mee:W
    niet rot bedoeld!


    Is niet erg, gewoon stom van mezelf dat ik dubbel plan. xd Maar ik probeer even langs te komen, haha. Alleen niet lang dus. :-(


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Is niet erg, gewoon stom van mezelf dat ik dubbel plan. xd Maar ik probeer even langs te komen, haha. Alleen niet lang dus. :-(

    Wij zoeken jou wel op ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Wij zoeken jou wel op ;3


    Haha, komt vast wel goed! Ik denk wel dat het lukt, hoor. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awh, wat jammer!

    Ga je in zwolle winkelen? Stoer, neem je je vriendinnen toch ook mee even. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    omg, stiekem vind k het best eng hoor HAHA.

    Ik ook. Stel dat jullie allemaal vieze oude mannen zijn o_O haha, grapje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahaha :'D


    26 - 02 - '16