• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    [Nutteloze-in-mijn-topic-bericht]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (Sorry voor het zo laat aan maken van dit topic maar dankzij een klasgenote moest ik tot bijna vijf uur op school blijven)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:22 ]


    Physics is awesome

    [Abo]

    [Hoe beginnen we?]


    Great minds think alike.

    - mijn topic-


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Unbroken schreef:
    [Hoe beginnen we?]


    Credendo Vides

    [Abo]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    {Hoe beginnen we inderdaad}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik zal wel beginnen en dan hoop ik dat het wat duidelijker word allemaal)


    Physics is awesome

    Denai

    Langzaam werd ik wakker onder een boom. Ik strekte en rekte mezelf uit terwijl ik mijn ogen opende. Het was vrij gewoon voor een mutare, ongeacht welke soort, alles te doen in dierenvorm. Ik was uitzondering op die regel. Ik deed liever alles in mijn andere vorm zoals Mutaren dat noemen. Volgens sommige lijkt het op mensen, hoewel ik niet zeker weet waarom ze dat zeggen aangezien die waarschijnlijk ook nog nooit een mens hebben gezien.

    Ik had besloten om vandaag naar de dwergen te gaan, het was alweer een tijdje geleden geweest dat ik naar ze toe was geweest en zij hadden vast wel wat te vertellen. Ik was immers dol op hun verhalen en als er nieuws was zouden hun dat waarschijnlijk eerder weten dan ik.


    Physics is awesome

    Evelien

    Ik zwom razendsnel door het water. Hier en daar ontweek ik obstakels. Ik grijnsde. Dit vond ik heerlijk! Ik keek naast me. Sommige vissen zwommen met me mee. Ik draaide een rondje en ging weer door. Zachtjes begon ik te zingen. Mijn vrolijke humeur was niet te verpesten. Ik voelde me vrij! Ik zwom naar de oppervlakte en genoot van de zonnestralen die me daar welkom heette.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Vraagje voor ik een post schrijf , want ik vergeet het elke keer. Kunnen Engelen nog speciale dingen doen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Vraagje voor ik een post schrijf , want ik vergeet het elke keer. Kunnen Engelen nog speciale dingen doen?]


    {Nee, Engelen kunnen geen speciale dingen doen behalve rond vliegen en misschien voor een hele hoop wind zorgen met hun vleugels. Er kunnen uiteraard wel Engelen zijn die een voorgevoel krijgen als er bijvoorbeeld iets slechts gaat gebeuren, dat was het eerste wat me te binnen schoot. Mocht ik er een keertje niet zijn en je wil toch antwoord op zo'n zelfde vraag, boven aan het eerste bericht staat een link naar de uitleg over de wezens}


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    {Nee, Engelen kunnen geen speciale dingen doen behalve rond vliegen en misschien voor een hele hoop wind zorgen met hun vleugels. Er kunnen uiteraard wel Engelen zijn die een voorgevoel krijgen als er bijvoorbeeld iets slechts gaat gebeuren, dat was het eerste wat me te binnen schoot. Mocht ik er een keertje niet zijn en je wil toch antwoord op zo'n zelfde vraag, boven aan het eerste bericht staat een link naar de uitleg over de wezens}

    [Oké, snap het. Dan ga ik maar eens schrijven :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {kunnen zeemeerminnen nou met dieren praten?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne