• don't blame me als het topic verkeerd staat
    Daarnet tijdens het eten kwam Nicki Minaj op tv met het nummer starship. Mijn vader vroeg zich eerst af wie het was en daarna had hij zijn opmerking klaar:'Je ziet duidelijk dat ze nep is. Ik vind haar echt lelijk en ze lijkt net op een heks. Ze is zelfs te lelijk voor in een tekenfilm.'
    We lagen een beetje plat aan tafel. Ik vond hem best geniaal :W.

    Wie zijn ouders heeft er ook wel eens geniale opmerkingen?


    Shoganai i ne~

    Mwoah, volgens mij kun je over haar opmerkingen maken die net ff wat meer gemeen zijn hoor haha.
    En mijn ouders... vast wel. Ik weet het ff niet.


    Life is hard and then we die

    hahah oke droog :'p
    en euh ja de mijn hebben best wel veel zon opmerkingen maar ik kom er nu even niet op XD


    Rise and rise again until lambs become lions

    Omg, dat is best wel gemeen :') Maar ze is inderdaad overduidelijk aan de neppe kant ._.; Niet lelijk though. Maar bij het tekenfilm stukje moest ik stiekem wel even lachen :x

    Mijn moeder zegt altijd dat oppa op een meisje lijkt (cat) Maar ze snapt in ieder geval wel wat oppa is en ze zei een keertje oppa toen een vriendin die ook in deze fandom zit erbij was :') Het was mega grappig to be honest.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 18:58 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn moeder zei ook zoiets over Nicki Minaj, alleen iets aardiger.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn pa. Haha. Die is echt het top punt van erg. Ik zal maar niet zijn opmerkingen hier neer zetten anders denken jullie nog dat ik uit een tokie familie kom.

    M'n moeder zei ook zo iets over haar maar dan iets erger.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn mam en pap hebben ook vaak zulke opmerkingen. Alleen zijn die van mijn pa soms wat scherper.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn vader had het ooit over Twitter en toen dacht hij dat Tweets 'Spetters' waren. Sindsdien praat ie niet meer anders. Mijn zus en ik lagen wel dubbel, though.


    Deep inside, I've never felt alive