• Dat je besluit iets te maken voor een vriendin maar dat je plots zoveel ideeën krijgt dat het helemaal uit de hand loopt?
    Dat heb ik dus. Ik wilde een Harry Potter kit maken en had een doos, werd teveel, nam een grotere doos, inmiddels kan die weer niet dicht door de knutsels die er in zitten.

    Jaaa, Miam mag zich aan heel wat verwachten.

    Ik post wel foto's nadat ik het haar gegeven heb, want het is een verrassing :Y).

    Wat hebben jullie nog gemaakt tegenwoordig?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat is echt mega vet.
    Ik maak eigenlijk niet zo veel knutsel dingetjes meer... Ik had een keer niet zo veel tijd toen een vriendin jarig was en maakte toen dit ipv een kaartje (want ze woont aan de andere kant van 't land). Dat zijn 'r favoriete idolen en de gifs zijn van een scene uit een serie die ze geweldig vindt. Tot zo ver m'n creativiteit :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:26 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb laatst een heel groot hart gestoepkrijt met me oppaskindjes (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    I knew of this because she told me what she's making for you. ^^ It sounds nice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I knew of this because she told me what she's making for you. ^^ It sounds nice.

    Hahah, I bet she did. And she's so curious and I'm not telling :Y).

    But I've really gone berserk with it, I'm like:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat klinkt idd erg leuk! Ben benieuwd naar de foto's ;D

    Ik werk veel op de laptop met Paint Shop Pro. Met behulp van kitjes bewerk ik foto's, maak ik verjaardagsuitnodigen, bureaubladachtergronden en banners.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Braxford schreef:
    Ik heb laatst een heel groot hart gestoepkrijt met me oppaskindjes (:


    Dat is ook heel erg leuk om te doen :3

    En foto's bewerken is ook leuk, doe ik zelf ook vaak als ik me verveel ^^ komen de gekste dingen uit, haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Awhh lief.
    Al een vriendin van mij jarig kan ze ook altijd heel wat verwachten. Zulk soort mensen kan je niet genoeg verwennen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zweer het je, jullie gaan me voor gek verklaren als de foto's er zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *is stiekem jaloers*

    Mhihi. Dat klinkt echt zo tof!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Boutella schreef:
    Awhh lief.
    Al een vriendin van mij jarig kan ze ook altijd heel wat verwachten. Zulk soort mensen kan je niet genoeg verwennen.


    Ik maak trouwens doorgaans ook altijd zelf verjaardagscadeau's. Of ik koop iets en doe er iets leuks mee ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik maak trouwens doorgaans ook altijd zelf verjaardagscadeau's. Of ik koop iets en doe er iets leuks mee ^^

    Oh. Da's echt geweldig cool van je!
    Ik heb daar nooit inspiratie voor, of het lukt me niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben ook voor een vriendin bezig met een project
    En ik ga niet zeggen wat het is want zij zit de laatste tijd ook veel op het forum
    Laten we zeggen dat ik mij afvraag hoe ik dat ooit mee naar haar huis ga krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb daarnet rhubarb crumble gemaakt en gisteravond/vanochtend een brood.

    Maar verder niet echt iets creatiefs (krul)
    Na ja, vorige week hebben we op school de laatste hand gelegd aan onze monoprinten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De laatste keer dat ik iets gemaakt heb was het een CD met liefdesliedjes en daar had ik dan helemaal met plaatjes etc een voorkantje en een achterkantje voor gemaakt. Zo was het net een echte CD-hoes ;p. Mijn vriend was er in ieder geval blij mee :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Scarface schreef:
    De laatste keer dat ik iets gemaakt heb was het een CD met liefdesliedjes en daar had ik dan helemaal met plaatjes etc een voorkantje en een achterkantje voor gemaakt. Zo was het net een echte CD-hoes ;p. Mijn vriend was er in ieder geval blij mee :3.


    Dat heb ik ook een keer gedaan! Ik weet niet of je ooit netlog gehad hebt, maar daar heb je buddypoke en kun je zo'n poppetje maken dat op jou lijkt, en dan kun je jouw poppetje iets met die van anderen laten doen. Dus ik de hele tijd die vriendin buddypoken, screenshots nemen en daarvan heb ik de CD-hoes gemaakt. Al waren het toen wel gewoon liedjes waar voor ons beiden herinneringen aan vast kleefden. Ik had ook een heel album in elkaar gestoken met foto's, gedichtjes en lyrics en kleine verrassingen.

    Later she stabbed me in the back, the bitch (cat).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.