• Dat je besluit iets te maken voor een vriendin maar dat je plots zoveel ideeën krijgt dat het helemaal uit de hand loopt?
    Dat heb ik dus. Ik wilde een Harry Potter kit maken en had een doos, werd teveel, nam een grotere doos, inmiddels kan die weer niet dicht door de knutsels die er in zitten.

    Jaaa, Miam mag zich aan heel wat verwachten.

    Ik post wel foto's nadat ik het haar gegeven heb, want het is een verrassing :Y).

    Wat hebben jullie nog gemaakt tegenwoordig?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik maak trouwens doorgaans ook altijd zelf verjaardagscadeau's. Of ik koop iets en doe er iets leuks mee ^^


    Zelfs iets maken is bij mij een ramp, meestal geef ik ze ook niets ik zorg altijd voor een topdag met dingen die ze heel leuk vindt of ze heel graag wilt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook een keer gedaan! Ik weet niet of je ooit netlog gehad hebt, maar daar heb je buddypoke en kun je zo'n poppetje maken dat op jou lijkt, en dan kun je jouw poppetje iets met die van anderen laten doen. Dus ik de hele tijd die vriendin buddypoken, screenshots nemen en daarvan heb ik de CD-hoes gemaakt. Al waren het toen wel gewoon liedjes waar voor ons beiden herinneringen aan vast kleefden. Ik had ook een heel album in elkaar gestoken met foto's, gedichtjes en lyrics en kleine verrassingen.

    Later she stabbed me in the back, the bitch (cat).


    Ja dat ken ik wel (: ! Dat had je op hyves ook. Maar dat is wel een vet lief gebaar :3! Klinkt ook echt super lief.
    Wel echt kut van haar dan, dat ze je dan gewoon laat vallen zeg maar. Ik kan niet zo goed tegen dat soort mensen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Weet je wat ik kreeg? Een mok met "Yay! 18!" op, zo uit de winkel. Ik had zoiets van had dan op z'n minst zelf een kaart gemaakt, met een foto was ik al tevree geweest.
    Sindsdien ging het bergaf omdat ik onze vriendschap blijkbaar belangrijker vond dan omgekeerd, en dat werd ook steeds duidelijker. Jammer, maar ik lig er niet wakker van.
    Ander en beter, zeggen ze dan bij ons ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Normaal gesproken knutselde ik heel erg veel.. Maar nu niet meer. Heb er niet zoveel zin meer in, haha!


    Believe in yourself.

    Gancanagh schreef:
    Weet je wat ik kreeg? Een mok met "Yay! 18!" op, zo uit de winkel. Ik had zoiets van had dan op z'n minst zelf een kaart gemaakt, met een foto was ik al tevree geweest.
    Sindsdien ging het bergaf omdat ik onze vriendschap blijkbaar belangrijker vond dan omgekeerd, en dat werd ook steeds duidelijker. Jammer, maar ik lig er niet wakker van.
    Ander en beter, zeggen ze dan bij ons ^^


    Ja dat is dan wel echt zuur. Inderdaad, alleen al een zelfgemaakte kaart geeft dan toch al aan dat je wel speciaal voor haar bent. Dit is wel echt jammer dan. Hmm, dan is het inderdaad beter zo (:
    Haha precies! Bij zoiets zeggen ze bij ons ook.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wolfsbane schreef:
    Normaal gesproken knutselde ik heel erg veel.. Maar nu niet meer. Heb er niet zoveel zin meer in, haha!

    Aww (no_chears)
    Hoe komt dat?

    Als ik er ook maar enigszins de tijd voor heb, of als ik een idee heb voor stage (kinderzorg) dat me te duur uitvalt ga ik zelf aan de slag. Ik ben ook enorm van van Disney's Art Attack op Disney Channel Junior, haha.
    Ik maak ook meestal mijn kamerdecoraties zelf. Waar heb ik dat topic nou?
    Tadaaam


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Aww (no_chears)
    Hoe komt dat?

    Als ik er ook maar enigszins de tijd voor heb, of als ik een idee heb voor stage (kinderzorg) dat me te duur uitvalt ga ik zelf aan de slag. Ik ben ook enorm van van Disney's Art Attack op Disney Channel Junior, haha.
    Ik maak ook meestal mijn kamerdecoraties zelf. Waar heb ik dat topic nou?
    Tadaaam


    Het enige creatiefe wat ik hem in mijn kamer is mijn muur vol met Rafael :') Verder overheersen foto's van vrienden en familie het allemaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die kamerdecoraties mag je voor mij ook wel maken :9~ I like them :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oh maar ik heb ook veel foto's hangen ^^

    En in mijn boekenkast heb ik allemaal dingetjes gelegd die me aan bepaalde boeken doen denken.
    Die decoraties kwamen spontaan in me op ^^
    Ik heb een flesje met "elfenstof"
    een flesje met gekleurde kattenbelletjes (colours of the wind)
    en een flesje met rode vloeistof en hartjes in (jarr of hearts)
    En dan ligt er nog een boek, de bril van mijn overleden grootmoeder en zoals je ziet dat zandlopertje ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    You too sweet ^-^
    Gelukkig maar dat ik ook een creatieve ingeving gekregen heb :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hihihi (heart2)

    Ge zou t al krijgen alleen omdat die gif zo schattig is. (Hoe vindt gij altijd mijn topics? O_o)

    En volgens mij gaat ge plat liggen om één ding :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    It's magic -a-
    Mhiih, nog een weekje eh ^-^
    <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Can't do magic outside Hogwarts! Hagrid's gonna get you.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    He's too kind to do that (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    He's gonna give you a monkey tail and ears to with it (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.