• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {Misschien Axton!
    Vertel maar gewoon waar Brad is.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brooke

    'Kan ik iets voor je doen?' vraag ik terwijl ik de zonnebril in mijn haren steek en haar vragend aan kijk. Ze ziet er best bleek uit namelijk..

    Stefano

    Ze bloosde en keek weg van me. 'Dankje.' zei ze blozend waarnaar ze zenuwachtig aan haar rokje begon te frunniken. Ik bekeek haar even en kwam daarna tot de conclusie dat ze eigenlijk heel erg mooi was. En dat hoedje stond haar zo schattig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    JokerBaby schreef:
    {Misschien Axton!
    Vertel maar gewoon waar Brad is.}

    [Tuin 3]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sarah


    Brooke blijft maar doorvragen. Dat ze toch ophoud met vragen! 'Niks!' Bijt ik haar toe. Het was absoluut niet zo boos en zo kortaf bedoeld dan dat ik het zei. 'Niks.' Zei ik al rustiger. 'Laten we naar het feestje gaan.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Axton Crawford
    Als Mia plots weggaat, zwerf ik nog wat rond. Ik kom in een geweldig coole tuin. Met een enorm televisiescherm.
    "Wow." grijns ik. Ik zie een jongen zitten en plof naast hem neer.
    "Hallo, ik ben Axton." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brooke

    'Oké,' gaf ik het op. Ze wilde er duidelijk niet over praten.
    'Weet jij dan waar we naartoe moeten?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad Lloyd
    "Yoo, ik ben Brad", zei ik en glimlachte wat terug. Ik lette niet zo erg meer op de film en als ik wou kon ik gewoon luisteren ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde zijn ogen op me branden en waarschijnlijk zat hij me een beetje te bekijken. Ik werd er best zenuwachtig over, dus wist niet echt goed, hoe ik me moest gedragen. Ik kijk hem vanonder mijn wimpers aan en glimlach zwakjes. Ik keek even rond en mijn oog viel op een viool, die bij een mooi, klein, ouderwets afdakje was. Ik stond op en liep er naar toe. Voorzichtig liep ik mijn vingers over de snaren gaan en pak ik het viool op en begon zomaar te spelen. Vervolgens vergat ik de wereld om me heen.

    (Je moet even bedenken, dat ze alleen die liedje speelt en die pasjes wat meisje maakt. Voor de rest niet! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    Fjuuw, ze stopt met vragen. Het is niet dat ik het haar niet wil vertellen, maar ik kan het gewoon niet. Drank vindt ze geen probleem, maar drugs? Nee, ik wil niet nog een goede vriendin verliezen door drugs. Dit probleem houd ik maar beter voor mezelf. Want dan moet ik ook weer vertellen waarom ik begonnen ben... 'Ik denk ik tuin 2 ' antwoord ik op haar vraag. Terwijl we wandelen naar de tuin, ben ik een plan aan het bedenken om vlug aan drugs te geraken. Ik kan dit echt niet meer aan. Wanneer ik uit mijn gedachten gehaald word merk ik dat ik heel hard met mijn nagels in mijn arm duw. Shit, hopelijk heeft ze dat ook niet gezien. Denk ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Axton Crawford
    Ik leg mijn voeten ergens op een tafeltje en ga onderuitgezakt zitten. Mijn ouders haten het als ik dat doen en dat is net waarom ik het ook doe.
    "Welke film is het?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stefano

    Ik sta op en loop iets dichter naar haar toe. Wow, ze is echt geweldig. Dit is echt prachtig, en normaal gesproken houd ik niet eens van zulk muziek. Ze is echt heel erg goed. Ik blijf stil luisteren naar haar terwijl ik haar vol bewondering aan blijf kijken totdat ze klaar is met spelen.

    Brooke

    ik begon volgens mij door te krijgen waarom Sarah zo deed. Vanwege drugs.. Niemand wist eigenlijk dat ik ook drugs gebruikte. Ik was er dan niet echt verslaafd aan, maar ik was er zeker niet vies van. We komen aan in tuin 2 en ik keek even rond. 'Misschien heeft iemand hier wel iets om te gebruiken voor ons.' zei ik, als een teken naar haar toe dat ik ook drugs gebruikte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brad Lloyd
    "Één of andere komische actiefilm in het Frans", zei ik. In gedachten vroeg ik me ergens af met wie ik in de klas zou zitten en hoe de leerkrachten en lassen hier waren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Abbeygail
    Ik zie twee meiden aankomen lopen. 'Hé,' zeg ik terwijl ik naar ze toeloop. 'ik ben Abbey, hebben jullie vodka bij je? dat werd namelijk door hun gezegd,' Ik wijs naar achteren naar Quinn en Austin.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Axton Crawford
    Ik knikte, maar de film interesseerde me niet zo.
    "Is dit je eerste jaar hier of heb je hier al wat jaartjes versleten?" vraag ik hem. Voor mij is altijd alles nieuw. Ik had wel eens 5 scholen in 1 jaar gehad.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah


    Ik keek geschrokken op. 'Wat?' vroeg ik. Had ze me door? Wist ze dat ik verslaafd ben en dat ik afkickverschijnselen toon. Oh nee, nu gaat ze me zeker haten. Ik zal maar gewoon doen alsof ik van niks weet.
    'Hmm.. ik ga eventjes naar de kamer, ben een beetje moe.' Dat is ook niet echt gelogen . Ik ben echt moe, maar dat komt waarschijnlijk door de drugs die ik niet heb.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~