• Ministerie houdt kritisch rapport over ProRail maanden onder de pet

    Het ministerie van Infrastructuur en Milieu heeft een kritisch rapport van de inspectie over spoorbeheerder ProRail zeven maanden onder de pet gehouden. In dat rapport van de Inspectie Leefomgeving en Transport staat dat ProRail het spooronderhoud dermate goedkoop aanbesteedt dat dit tot extra vertragingen en mogelijk zelfs treinongelukken zal leiden.

    Bron / Lees verder: Volkskrant

    Dit slaat toch echt nergens meer op.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 11:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, dacht dat ik gewoon elke keer in een trol trein zat.. Aangezien hij dat elke keer flikt als ik een toets heb of gewoon heel graag op de bank wil zitten D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    >.< omdat de overheid gewoon zuigt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ongelofelijk, en dat met al dat geld dat ze elke keer maar weer krijgen. Dingen worden maar verzwegen, centen gaan voor de veiligheid van de reizigers.. Waar gaat het heen met dit land?


    ars moriendi

    suckt
    Daarom had een trein naar amsterdam dus een vertraging van 1 uur en 5 minuten hahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DEN HAAG - Conducteurs van de NS roepen sinds vorige week in de trein om wanneer de trein op tijd is aangekomen op een station. Dat bevestigt de NS tegenover Omroep West.

    Bron / Verder lezen: OmroepWest

    Dat is blijkbaar belangrijker. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ja, die mensen hebben geen verantwoordelijkheidsgevoel bij Prorail.


    Physics is awesome

    Nou, dat niet alleen hoor. Mijn moeder werkt op station Eindhoven, er springt elke maand wel iemand voor de trein.

    Dragneel schreef:
    Nou, dat niet alleen hoor. Mijn moeder werkt op station Eindhoven, er springt elke maand wel iemand voor de trein.


    Elke maand, maar er zijn elke dag meerdere vertragingen. Daarbij gaat het om veiligheid die pro rail moet kunnen garanderen en niet om dingen waar ze niets aan kunnen doen.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    Nou ja, die mensen hebben geen verantwoordelijkheidsgevoel bij Prorail.

    note nieuwe naam proFAIL


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    >.< omdat de overheid gewoon zuigt

    Ga dan lekker weg uit Nederland ofzo :') In de V.S. heb je minder overheidsbemoeienis. Ben je vast hartstikke welkom.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    (...)
    Ga dan lekker weg uit Nederland ofzo :') In de V.S. heb je minder overheidsbemoeienis. Ben je vast hartstikke welkom.


    nou eigenlijk zit ik te denken aan emigreren naar Canada, maar eerst de taal goed leren hihi.

    maar ik heb geen problemen met nederland ik heb een probleem met de overheid die onze belasting centjes misbruikt. en vooral heb ik een probleem met het nederlandse openbaar vervoer gezien ik nu al 3x in de sneeuw s'nachts in de klapperkou heb gestaan wachtend op mijn trein met zo gezegd 10 min vertraging

    tijd voor een auto dus xD dan kan ik gaan zeiken op de files


    v.s. is ook niet alles, ik zeg gezondheids zorg... + mijn diploma geld daar niet =(

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:07 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik las het daarstraks al, mijn reactie was zo ongeveer hetzelfde als die van jou.


    Bad decisions make good stories.

    Wat een verassing dat het daar zo slecht voor elkaar is. Ik had niks anders verwacht.


    26 - 02 - '16