• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Kyle James Williams

    "Het is jouw beurt" grijnsde ze. 'Mmm.... Moter of auto' zei ik en ik streek een pluk uit haar gezicht. Ze was mooi en dat was een feit. Ik liet mijn hoofd tegen de achterkant van de mand aanleunen.


    Ik keek even bedenkelijk en beet zachtjes op mijn lip. "Auto denk ik," zei ik toen uiteindelijk, "Op de motor is ook leuk, maar daar kan je niet echt bagage op kwijt als je op vakantie gaat" lachte ik. Ik nam zijn rechterhand en speelde met zijn vingers, "Oké, uhm, Katten of Koala's ?". Katten en honder waren cliché, daarom vroeg ik het zo maar.

    Brad Lloyd
    "Zo slecht georiënteerd ben ik nu ook weer niet", zei ik en grinnikte even. Na nog een tijdje te hebben gestapt waren we er al. Ik deed de deur open en blijkbaar waren er nog niet zo veel leerlingen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Abbeygail
    'Dankje, dus gaan we zo naar binnen. Dat wordt vast leuk, ook voor die man van vanmiddag. Hij zag er niet uit,' Ik probeer een radslag van blijdschap te doen, maar door de alcohol flikker ik om. 'oeps,' giechel ik terwijl ik overeind probeer te komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    Gelukkig kon ik nog aardig goed tegen drank dus ik liep nog redelijk normaal. Ik ritste gauw mijn vest dicht. Ik zou wel zeggen dat ik het koud had maar dat hier onder nog me uniform zat,maar hopen dat ze daar intrappen.

    Sarah

    Ik zag de mislukte poging voor een radslag van Abby, en ik kon niet meer van het lachen. 'Weet iemand eigenlijk de weg? ' vroeg ik toen ik me realiseerde dat ik dus absoluut niet weet waar we zijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Ik schaterde het uit van het lachen om Abbey en liep daarna naar Quinn toe. 'I-ik ondersteun je wel, op voorwaarden dat je niet meer zegt dat ik stink.' lachte ik uitgelaten.

    Stefano

    Ze beantwoorde mijn zoen, maar als ik een stem hoorde die zei dat we ons weer moesten verzamelen in de grote zaal beeïndigde ik de zoen. 'We moeten weer naar de grote zaal toe.' verzucht ik. Waarom nou weer preciesz op het verkeerde moment?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Dat is lief van je.' zeg ik zachtjes en ik pak haar hand. 'Kom, we moeten naar de aula.' zeg ik en ik trek haar omhoog. Ik weet niet waarom, maar het voelde gewoon niet goed om haar te vragen waarom ze hier was, waarschijnlijk zou ze me toch nog niet vertrouwen en me alleen maar boos aankijken. Ik kwam er vanzelf wel achter.

    Felicia
    'Was het zo erg dan?' vraag ik zachtjes. Ik wilde hem niet teveel vragen, dadelijk zou hij boos of aggressief worden en dat wilde ik niet op mijn geweten hebben. Langzaam liep ik verder over het gras op mijn hakken en keek wat omhoog om hem aan te kijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    "Hee, ik wil ook nog mee!" riep ik naar de anderen toe. Ik zat met mijn klets natte kleren in mijn handen op het gras. "Ik kan niet meer opstaan, laatstaan lopen!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinn

    Brooke kwam al naat me toe lopen. "Okeej is goed" zei ik en ik stond op.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Ik zag Quintens pogingen om hulp te vragen , maar niemand keek naar hem om. Eigenlijk vind ik het wel zielig dus liep ik naar hem toe en zei : 'Hier steun mar op mij 'en ik geef hem een hand


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany
    'Dat is lief van je,' zegt hij en pakt mijn hand om me omhoog te trekken. 'Kom, we moeten naar de aula.' Met een hand pak ik het jasje en de das van de grond en loop naar de aula. Halverwege merk ik dat ik zijn hand nog vast heb. 'Sorry,' verontschuldig ik me en laat zijn hand weer los.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    Samen met Brooke droeg ik Quinten richting grote zaal. Het ging moeizaam , maar het lukte


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Axton Crawford
    Ik kwam nu al redelijk goed overeen met Brad. Hij leek zo een gewoon type. Eentje waar je geen problemen me had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Deejay schreef:
    Quinn

    Brooke kwam al naat me toe lopen. "Okeej is goed" zei ik en ik stond op.


    [Geen one-liners..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Phootos schreef:
    Sarah

    Samen met Brooke droeg ik Quinten richting grote zaal. Het ging moeizaam , maar het lukte


    [Hetzelfde geld voor jou....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †