• Jongens de tussenstand

    Tom 10
    Bill 3
    Gustav 1
    Georg 1
    Nick 3
    Kevin 1

    Joe 14

    Joe met daaronder Tom


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Tom ^^

    Joe!!!!

    Het gaat een 2 strijd worden tussen Joe en Tom ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Joe!!!!

    Wel toevallig dat er een paar mensen op Joe stemmen die hun 1ste forumbericht plaatsen en pas enkele minuten online + geregistreerd zijn dus volgens mij zit er iemand serieus te knoeien -.-'

    Wel toevallig dat er een paar mensen op Joe stemmen die hun 1ste forumbericht plaatsen en pas enkele minuten online + geregistreerd zijn dus volgens mij zit er iemand serieus te knoeien -.-'


    ja dat viel mij ook al op maar je kan het natuurlijk nooit bewijzen. dus ik ga daar geen uitspraak over doen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik denk dat er niet veel mensen meer gaan stemmen ik sluit het tussen 9 uur en half 10 dan zet ik daarna het eerste deel er op ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik denk dat er niet veel mensen meer gaan stemmen ik sluit het tussen 9 uur en half 10 dan zet ik daarna het eerste deel er op ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    KEVIN!
    want ik vind dat hij veel te veel word vergeten
    en als hij vergeten word...vind ik dat echt zielig voor hem en dan de mensen echt fake fans
    niet dat jij dan fake ben...mr vind het gwn zielig voor Kevin als er niks van hem komt


    Maybe part of loving is learning to let go...

    KEVIN!
    want ik vind dat hij veel te veel word vergeten
    en als hij vergeten word...vind ik dat echt zielig voor hem en dan de mensen echt fake fans
    niet dat jij dan fake ben...mr vind het gwn zielig voor Kevin als er niks van hem komt


    Sorry je kan alleen nog maar kiezen uit joe en tom omdat er te weinig stemmen zijn op kevin sorry


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Sorry je kan alleen nog maar kiezen uit joe en tom omdat er te weinig stemmen zijn op kevin sorry


    Doe dan van Joe...want van Tom zijn er echt miljoenen XD


    Maybe part of loving is learning to let go...

    (...)

    Doe dan van Joe...want van Tom zijn er echt miljoenen XD


    is er bij opgeteld =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    nog 20 minuten de tijd om te stemmen daarna is de keuze gevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Tom (A)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik heb het er bij gezet ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]