• Je ziet het al;
    Mijn gymleraar is... veeel te jong!=o
    Hij kan nog geen 25 zijn, en geeft nu al les aan kinderen vn 11t/m18 jaar!=o Ik vind het veel te jong, en hij is egt creepy..=s Hij heeft van die enorm opvallende ogen.
    Ik vind het dus fcking eng dat hij nog maar 24 is enzo, en ik ben dus eigenlijk maar 11 jaar jonger.=s
    Ik kan er egt niet tegen als leraren [vooral mannen] zo jong zijn.=s Ik ben heel snel bang dat't pedo's enzo zijn...=$
    Weet iemand raad op dit probleem?=|


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik heb toch liever een gymlelaar als die van u dan die van mij hoor.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Liever een jongere leraar dan zo'n een Vet oude x]


    A. ikmisje.

    Hmm. Hij zal vast geen pedo zijn ='] Als je hem toch niet vertrouwt kan je hem ff in de gaten houden, en kijken hoe het gaat.
    Bij mij op de oude school waren er ook altijd "jonge" gymleraren, maar dat vond ik juist een uitdaging, want ik deed altijd opstandig tegen ze :'D Kon me btw niet schelen of het een oude man is of een jong iemand, ik vind gym gewoon kut, op de school waar ik nu op zit is het een verplicht vak op school voor je examen >__<

    Maar.. ik zal hem dus in de gaten houden als ik jou was^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmm. Hij zal vast geen pedo zijn ='] Als je hem toch niet vertrouwt kan je hem ff in de gaten houden, en kijken hoe het gaat.
    Bij mij op de oude school waren er ook altijd "jonge" gymleraren, maar dat vond ik juist een uitdaging, want ik deed altijd opstandig tegen ze :'D Kon me btw niet schelen of het een oude man is of een jong iemand, ik vind gym gewoon kut, op de school waar ik nu op zit is het een verplicht vak op school voor je examen >__<

    Maar.. ik zal hem dus in de gaten houden als ik jou was^^


    Als ik op hem gaa letten, word ik nog banger...>< Hij heeft egt freaky ogen...=s


    Underdog, just look at the mess you made.

    Mijn gymlerares is een oude huppelkut :| Dus ik zou maar geluk hebben


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Als ik op hem gaa letten, word ik nog banger...>< Hij heeft egt freaky ogen...=s

    Nee ik bedoel niet zo heel letterlijk. Ik bedoel let erop hoe hij zich gedraagt. Gedraagt hij zich na een tijdje raar, en is het voor jou gevoel negatief raar, zou ik er wat aan gaan doen. Maar doet hij "normaal" zal het ook geen pedo zijn.

    En over zijn ogen. Probeer er niet op te letten ^^ het zal moeilijk zijn ben ik bang voor, maar kijk anders gewoon ergens anders naar, of houd je bezig met kletsen met je vriendin :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Nee ik bedoel niet zo heel letterlijk. Ik bedoel let erop hoe hij zich gedraagt. Gedraagt hij zich na een tijdje raar, en is het voor jou gevoel negatief raar, zou ik er wat aan gaan doen. Maar doet hij "normaal" zal het ook geen pedo zijn.

    En over zijn ogen. Probeer er niet op te letten ^^ het zal moeilijk zijn ben ik bang voor, maar kijk anders gewoon ergens anders naar, of houd je bezig met kletsen met je vriendin :'D


    Probleem nummer 2:
    Ik heb dus een virus, donderdag bloedtest laten doewn=[, en ik mag dus niet meedoen met gym. Ik moet dus aan de kant zitten, en ik zit dan dus heel dicht bij hem. Hij vraag ook altijd aan mij wie er absent is, en dan moet ik wel naar hem kijken!=s
    Voor de rest is hij wel redelijk normaal enzo, en best aardig... [soms].=P


    Underdog, just look at the mess you made.

    Liever een jongere leraar dan zo'n een Vet oude x]


    Dat wel...=x Maar die vn mij is wel erg jong..=s Vorig jaar oowk al, maar dat was me mentor.=x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ze vinden tegenwoordig elke gylmeraar een pedo=S. Maar sowieso t lijkt me alleen maar leuker, hij begrijpt je zo wel meer enzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Die van mij is eind de 20 ofzo.
    Maar hij is wel heel grappg x'D


    HaveFun!

    Ze vinden tegenwoordig elke gylmeraar een pedo=S. Maar sowieso t lijkt me alleen maar leuker, hij begrijpt je zo wel meer enzo.


    Jhaa... Je hebt wel gelijk... Hij praat wel meer over dingen van nu, zoals moderne dingen enzo, en hij begrijpt je...=P


    Underdog, just look at the mess you made.

    je hoeft nie zow bang te zijn , vo engels emme wij ook zo iet en vorig jaar hadde wij ook zoiemand vo lo.. der is nix gebeurd

    Ik ben er vandaag [29-10-'08] dus achter gekomen dat hij niet 25, maar 23 is.O_O'
    Ik dacht zo; "Holy Crap?! Zo jong?!" Ik schrok best wel. En hij was in een hele goede bui vandaag, te goed als het mij vraagt...x]
    Een beetje te jong?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Misschien heeft hij geadopteerd ;]

    De Mijne is 23 of 24