• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Gewoon alles omwisselen xp


    God, blond moment...



    Ik ga slapen guyss, ik schrijf morgenochtend een Tiffany post. Heb geen zin om iets langs te schrijven op mijn iPod. Daar ben ik veel te lui voor.:Y)

    Oh en Amy, dit topic was niet voor tien uur vol. c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Damnnn =(, morgenochtend als ik kijk is die vol dan hahaha, nee grapje. Ik ga nog maar eventjes doorlezen voor mijn herexamen morgen. Slaap lekker.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kyle James Williams.

    Ze maakte haar lippen even los wat mij een zielig gezicht liet opzetten. 'Dan te bedenken dat we niet in dezelfde klas zitten morgen de hele dag les hebben' zuchtte ze. Ik dacht er even over na maar lang de tijd had ik niet want ze drukte haar lippen op de mijne. Ze had gelijk we konden elkaar de hele dag niet zien. En mislukte zucht verliet mijn mond omdat we nog steeds kuste.

    Mia Amber Williams

    Ik had eindelijk iets gevonden wat ik leuk vond en ik liep naar het pashokje. Ik kleedde me om en kwam het hokje uit. 'En?' zei ik terwijl ik naar mezelf in de spiegel keek.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:53 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hier is alvast de volgende topic.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'En?' vroeg Mia 'staat je goed'compilenteerde ik haar toen ze het pashokje uitkwam in een setje.Ik bekeek haar nog even goed en gaf haar een knipoog.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:57 ]

    Tiffany
    'Je gaat niet buiten slapen hoor, desnoods kom je bij mij op de kamer en anders gaan we samen buiten, ik ga je daar niet alleen laten!' zegt hij. Hoe verleidelijk het ook is om bij hem te slapen, lijkt het me geen goed idee. 'Zullen je kamergenoten blij mee zijn. En alsof de school het ooit toestaat. Als ze dit ontdekken hebben we zelfs al problemen.' Ik kijk op mijn mobiel of mijn ouders nog wat hebben gestuurd. Er is alleen een bericht van de telefoonrekening. Ondanks dat ik dit had verwacht, had ik toch gehoopt op een berichtje. Ik gooi de mobiel in de prullenbak. 'Ik heb hem toch niet nodig.'

    [succes met je toets!]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 11:08 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Ik liep rustig achter ze aan naar de winkel en keek ook rond in de rekken. Af en toe zag ik wel iets leuks hangen, maar dat was niet echt mij. Ik zuchte zachtjes en deed mijn hoedje even recht in de spiegel en deed mijn haar goed. Uiteindelijk liep ik maar uit de winkel en ging een andere winkel binnen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon

    'Zullen je kamergenoten blij mee zijn. En alsof de school dat ooit toestaat. Als ze dit ontdekken hebben we zelfs al problemen.' zegt ze en ze kijkt even op haar mobiel. Dan gooit ze haar mobiel in de prullenbak. 'Ik heb hem toch niet nodig.' zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauwen op en vis het ding eruit. 'Gooi je dit nou gewoon weg?' zeg ik verbaasd, 'Dat is echt zonde.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik zag Dawn een winkeltje uitliep en liep achter haar aan. Uiteindelijk besloot ik om maar gewoon tegen haar te praten. 'Dawn, het spijt me echt.' zeg ik terwijl ik achter haar ga staan. Ik heb er oprecht spijt van. Niet dat ik haar had gezoend, maar dat ik me gedroeg als een eikel. En het ergste is dat ik niet eens aan haar kon uitleggen waarom ik me zo gedroeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Dawn, het spijt me echt.' zegt stef achter me en ik draai me om naar hem. Ik kijk hem aan en zuchte. 'Waarom doe je zo?' vraag ik en kijk naar de gond. Heeft hij echt spijt?


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    'Gooi je dit nou gewoon weg. Dat is echt zonde,' zegt Brandon verbaast. Hij trekt zijn wenkbrauwen op en vist het mobieltje uit de prullenbak. 'Hou hem maar, desnoods verkoop je hem.' Ik zou hem toch niet gebruiken, nu kan hij er tenminste iets mee doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik zuchtte en wendde mijn blik weer af. 'Omdat het nogal ingewikkeld zit,' zeg ik waarnaar ik haar weer aan kijk. 'En omdat ik een eikel ben.' zei ik, woedend op mezelf. Ik vond haar leuk, en het enige wat ik deed was haar van me afduwen. Maar het was gecompliceerd omdat ik nooit 100 procent eerlijk tegen haar zou kunnen zijn, ze zou mijn verleden nooit accepteren. En mijn ''vrienden'' zouden haar ook niet accepteren, als ze erachter zouden komen dat ik haar leuk vond.. Helemaal niet na wat ik ze als laatste geflikt heb..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij zuchtte en wendde zijn blik af. 'Omdat het nogal ingewikkeld zit,' zegt hij en kijkt me aan. 'En omdat ik een eikel ben.' zei hij en hij lijkt woedend op zichzelf. Ik kijk hem ook weer aan en doe een paar stappen in zijn richting, waarnaar ik best dicht tegen hem aansta. 'Leg het dan uit' zeg ik, waarnaar ik mijn hand op zijn borst leg. Als hij het gewoon vertelt, dan zou ik het meer snappen, waarom hij zo deed.


    One Who Travels A Higher Path.

    xheart schreef:
    Kyle James Williams.

    Ze maakte haar lippen even los wat mij een zielig gezicht liet opzetten. 'Dan te bedenken dat we niet in dezelfde klas zitten morgen de hele dag les hebben' zuchtte ze. Ik dacht er even over na maar lang de tijd had ik niet want ze drukte haar lippen op de mijne. Ze had gelijk we konden elkaar de hele dag niet zien. En mislukte zucht verliet mijn mond omdat we nog steeds kuste.


    Vanessa Goodman.

    Ik hoorde, of meer voelde hij hij een mislukte zucht liet. Ik liet zijn lippen los en begon zachtjes te lachen. Het was gewoon komisch. Ik liet mijn vingers langs zijn wang glijden, "Niet zo triestig Kyle," lachte ik, "We hebben nog altijd de geniale oplossing, namelijk mobieltje en blindelings kunnen typen" glimlachte ik.

    Stefano

    Ze zet een paar stappen in mijn richting, zodat ze best dicht tegen me aanstaat, en legt haar hand op mijn borst waardoor er een tinteling door mijn lichaam gaat. Ik vind haar echt veel meer dan gewoon leuk..'Dat is het moeilijkste hiervan,' zei ik naar waarheid. 'Ik kan het je niet vertellen.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.