• Hebben jullie ook examens >
    Zo ja , met welke starten jullie?

    Ik met wiskunde x(


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ik ben vandaag gestart met Latijn, heb morgen niets en maandag begin ik met wiskunde.

    ik begin pas 1 april en eindig 3 april, kheb wel mondeling -_- ik begin met chemie -_-

    Ik heb examens ><
    Is eignlyk sind gister afgelopen, maar ik had vandaag nog Duits (Luister) & morgen Natuur-/Scheikunde (:
    Ik begon met Duits (Spreekvaardigheid) ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik begin 30 maart, heb Wiskunde, Frans en dan Fysica.

    ik heb frans, gedrag&cultuur, nederlands en wiskunde. Begin volgende week vrijdag.


    -

    Ik heb geen examens en ik vind dat vreselijk kut. Nu moet ik mega veel leren op het einde van het jaar >,<


    Let's do this poo

    Heb ik lkkr geen last meer van :P moet er alleen om 4uur uit om naar me werk te gaan xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik begin 23 maart met wiskunde.


    Listen to what we're not saying..

    wij hebben geen examens gehad spijtig want anders hadden we halve dagen gehad

    Ik had vorig jaar Mavo examenxD Starte volgens mij ook met wiskunde (vak waar ik altijd onvoldoende voor haaldexD) maar k vond het wel chill eigenlijkxD volgend jaar havo examen, succes iedereen die het dit jaar gaat doen!


    To fight is to life and to life is to fight