• Wat heeft quizlet vandaag allemaal aangetrokken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    blauwpaarse joggingbroek
    wit topje 'Where is your teenager at 5am in the morning?'
    zwarte espadrilles
    ondergoed


    The truth may be orange!

    Een lichte spijkerbroek met een blauw-bruinerig gestreept shirtje en mijn bruine hakken. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chill-kleding. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Chill-kleding. :Y)

    me to ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Grijze legging/tregging Pieces, zwart hemdje H&M, Beatles hemdje H&M, grijze All Stars met dubbele vlak in het blauw met neon-groene veters, leren koeienarmband, twee heiligenarmbanden zonder iconen, rommelmarkt armband en mijn gebruikelijke bril [op sterkte] van Sir John en een elastiekje. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Roze broek. Zwart shirt met daarover heen een wit shirt met sterretjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Roze zwart gestreept shirt, zwart vestje, lichtblauwe broek, zwarte hakken, sieraden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Rode broek, wit shirtje waarop staat 'London Dreaming' + Britse vlag.

    Onderbroek en een topje hahahaha ik heb het warm ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zwarte panty, zwart rokje, zwart strapless topje. -lijkt dus samen op een jurkje- en een wit vestje (:


    Me so good.

    Zwart/grijze vale jeans.
    Zwart shirt met lange mouwen + lang zwart topje daaronder.
    Zwarte sneakers.
    Zwarte oversizede blazer.
    En dan nog felroze nagellak + gouden sieraden voor de kleur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Donkere spijkerbroek, bordeauxrood hemd en een soort truitje met capuchon en korte mouwen. En mijn Rode allstars =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bjorn Börg ondergoed ^^
    Wit shirt met de Engelse vlag
    Donkerblauwe Jeans
    Zwarte vans
    Zwarte sneakersokken
    Rood-wit baseballjack ^^


    El Diablo.

    Een kort grijs truitje en daar overheen een blauw vestje.. En een trainingsbroek.. (Ik word na school meestal snel ziek van strakke spijkerbroeken en trek dan mijn trainingsbroek aan)


    Don't be like the rest of them, darling

    Donkere spijkerbroek, donkerblauw hemdje met zwart vestje. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean