• want het gaat eindelijk wat beter met me.
    Ik heb minstens 4 dagen zonder ruzie meegemaakt en dat is bijna uniek voor mijn doen. De nieuwe medicatie die ik heb begint ook al wat te werken. Ook verheug ik mij op komend weekend, want dan ga ik gezellig bij mijn vriend logeren (:

    Hebben jullie ook iets meegemaakt waar jullie blij van worden?


    26 - 02 - '16

    Awhh, dat is wel echt vet! Wat voor medicatie is dat dan?
    Ik heb zaterdag dus gewoon in een band gezongen en samen met die band gewoon 2 nummers in 6/7 uur geschreven (met muziek en al). En, en, en, ik heb daar meteen een workshop aangeboden gekregen (theatergroep), en als ik verde interesse had moest ik maar contact opnemen. Ohh, ik was zó blij:Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Awhh, dat is wel echt vet! Wat voor medicatie is dat dan?
    Ik heb zaterdag dus gewoon in een band gezongen en samen met die band gewoon 2 nummers in 6/7 uur geschreven (met muziek en al). En, en, en, ik heb daar meteen een workshop aangeboden gekregen (theatergroep), en als ik verde interesse had moest ik maar contact opnemen. Ohh, ik was zó blij:Y)


    Abilify. Ik was er de eerste paar dagen wat misselijk van en wat ziekjes, maar nu gaat het prima (:

    En workshops zijn awesome (:
    Donderdag heb ik een fotografie workshop


    26 - 02 - '16

    Dat is fijn. c:
    Nee, niet echt, eigenlijk, deze hele week is rot. Ik zal blij zijn als het vakantie is...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wauw, dat vind ik echt knap van je, I'm proud!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, dat vind ik echt knap van je, I'm proud!


    Dankje (:


    26 - 02 - '16

    Nice, wel fijn dat het zo snel werkt. Ik slik hetzelfde soort medicijn, paroxetine, en bij mij duurde het echt *twee weken voordat het ging werken :/
    *(twee maanden, excuse me)

    Neh, op dit moment niet, dipje + period = me no gusta. Deze week is er wel boekenbeurs dus kan ik lekker kwijlen over boeken heen :9~

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:44 ]


    Destroy what destroys you.

    Momentum schreef:
    (...)

    Abilify. Ik was er de eerste paar dagen wat misselijk van en wat ziekjes, maar nu gaat het prima (:

    En workshops zijn awesome (:
    Donderdag heb ik een fotografie workshop


    Dat is echt nice.
    Jaa, dat ga ik waarschijnlijk ook doen met een kunstdag op school (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Dat is echt nice.
    Jaa, dat ga ik waarschijnlijk ook doen met een kunstdag op school (:


    Bij mijn workshop moet ik een voorwerp wat mijn kracht symboliseert meenemen. Bijv: een mp4 speler als muziek mijn kracht is :3


    26 - 02 - '16

    Dat is echt fijn :)
    Mijn week was goed. Totdat ik mijn 4.9 terug kreeg voor spelling waardoor ik 1 punt te kort kom om mijn propedeuse te halen. Ik kan wel janken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Highbury schreef:
    Dat is echt fijn :)
    Mijn week was goed. Totdat ik mijn 4.9 terug kreeg voor spelling waardoor ik 1 punt te kort kom om mijn propedeuse te halen. Ik kan wel janken.


    Awwh dat is echt vervelend...

    *cyberhug*


    26 - 02 - '16

    Ja, want ik mag gewoon naar 4 VWO(:


    Food.

    Chuggaa schreef:
    Nice, wel fijn dat het zo snel werkt. Ik slik hetzelfde soort medicijn, paroxetine, en bij mij duurde het echt *twee weken voordat het ging werken :/
    *(twee maanden, excuse me)

    Neh, op dit moment niet, dipje + period = me no gusta. Deze week is er wel boekenbeurs dus kan ik lekker kwijlen over boeken heen :9~


    Bij ons is er ook boekenbeurs deze week. Me loves boekenbeurs! ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Limerry schreef:
    Dat is fijn. c:
    Nee, niet echt, eigenlijk, deze hele week is rot. Ik zal blij zijn als het vakantie is...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aahw dat is fijn (: !
    Ik heb mijn herkansing gehaald, waardoor ik waarschijnlijk mijn propedeuse ga halen (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Uhm.. nee.


    -