• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'jeey voor alcohol,' zeg ik en ik begin naar de supermarkt te rennen. Als ik er ben kijk ik om. 'kom op slakken, ik wil zuipen,' roep ik naar de rest toe, waardoor ik een boze blik krijg van een oud vrouwtje. 'sorry,' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.

    Adam
    De manier waarop ze op haar lip bijt is heel schattig. '17, en jij?' beantwoord ik haar vraag. Voordat ik een antwoord heb, gooi ik de tweede vraag erachteraan. 'En wat is je favoriete liedje?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ik stond weer op, en besloot om terug te lopen naar de auto. Daar zat Dawn en ik begon onbewust te glimlachen. 'Dawn, hey. Wat is er mis?' vroeg ik met een bezorgde blik in mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Wat kan er nou allemaal gebeuren? We zijn op een schoolterrein, niet midden in de stad.' zegt ze geïrriteerd. Ik zuchte, wat wilde ze nou dat ik deed. Ze loopt langs me af om haar spullen terug te leggen. 'Ik zie nog wel wat ik doe.' mompelt ze. 'Zullen we Drew zoeken? Het is lullig voor hem dat we zomaar weg zijn gegaan.' Oh ja, hij was er ook nog he. 'Succes met zoeken, ik ga slapen, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als er iets gebeurt.' zeg ik en ik draai me om en loop weg. Mijn handen stop ik in mijn broekzakken, ze hoefde niet weer te zien dat ik boos was. 'Slaap lekker Tiffany.' zeg ik nog als ik eventjes omkijk.

    Felicia
    '17, en jij?' zegt hij en voordat ik iets kon zeggen vraagt hij erachteraan. 'En wat is je favoriete liedje?' 'Ik ben ook 17,' lach ik, 'En mijn favoriete liedje is dat liedje dat ik net zong, On My Mind. En wat is jou favoriete liedje?' vraag ik. We naderen het gebouw en ik de deuropening blijf ik eventjes staan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    'kom op slakken, ik wil zuipen,' roept Abby en ik lach even waarna ik iets sneller ga lopen. 'Rustig maar Abby,je krijgt je alcohol wel'zeg ik lachend.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zat tegen de auto geleund en zucht even. Ik zag stef naar me toelopen. 'Dawn, hey. Wat is er mis?' vroeg stef en ik zag dat er een bezorgde blik in zijn ogen was. 'Niets, ik wou gewoon alleen zijn' zeg ik, het was half waar ik wou alleen zijn, maar ik wou ook mezelf pijn doen. Ik keek weg naar de haven, zodat ik zijn blik niet kon zien.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    'Succes met zoeken, ik ga slapen, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als er iets gebeurt. Slaap lekker Tiffany.' Hij loopt weg met zijn handen in zijn zakken. 'Wat is er nou weer mis met Drew?' roep ik hem na. Jongens zijn soms echt niet te begrijpen. In de kamer ga ik op zoek naar een sweater. Al snel heb ik die gevonden en trek hem aan. Nu op zoek naar Drew.

    [Dus ja, waar is hij?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    'Oké,' zei ik waarnaar ik haar onderzoekend aankeek.
    'Je voelt je miserabel.' trok ik al snel mijn conclusie. 'En het komt door mij..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'ik kan er niet tegen als ik moet wachten, laat mij,' zeg ik met een glimlach. 'En ik weet dat ik het wel krijg, want mijn ouders zijn vergeten om mijn creditcard te blokkeren. Zij zijn niet heel slim,' voeg ik er lachend aan toe.

    Adam
    'Call me maybe,' zeg ik lachend. 'nee, even serieus, op het moment Whistle-flo-rida, maar waarschijnlijk verandert dat volgende week weer,' Ik open de deur en gebaar naar Felicia dat ze naar binnen mag, als een echte heer.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Ik ben er weer ^^
    Waar zijn we nu? )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ We zijn met de groep die eerst in de winkel was naar de supermarkt gegaan voor drank]

    (Okeej dus Quinten is er ook?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik moet wel even lachen als het me opvalt dat ik nu eigenlijk met alleen meisjes loop. Waar was Quinn eigenlijk dacht ik bij mezelf en hoopte eigenlijk wel dat die zo ook kwam.

    Brandon
    'Wat is er nou waar mis met Drew?' roept ze. Ik besluit verstandig te doen en vooral geen antwoord te geven. Ik loop naar mijn kamer en eenmaal daar aangekomen zak ik neer op mijn bed. Ik gris snel een joggingbroek uit mijn koffer en poets mijn tanden. Daarna schuif ik onder de dekens en keek even naar boven. Ik weet het niet meer, ik heb geen idee wat ik moet doen, wat Tiffany wil, wat ik met die Drew moet, wat doe ik hier..

    Felicia
    'Call me maybe.' lacht hij. ' Nee even serieus, op het moment Whistel van Flo-Rida, maar waarschijnlijk verandert dat volgende week weer.' zegt hij en hij opent de deur, maakt een raar gebaar dat ik naar binnen mag en ik loop naar binnen. 'Wow, als een echte gentleman.' zeg ik zachtjes als ik binnen op hem wacht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Nee denk het niet doe gewoon dat hij er wat later achteraan kwam lopen ^^]

    (Wacht ij heb al een idee ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.