• Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het gaat over foto's blenderen. Zo noemt dat toch als je foto's wil mengen? Blenderen? Als ik het ergens opzoek bestaat het niet maar zo wordt het hier wel genoemd? :'D
    Anyway, jullie weten wel wat ik bedoel.

    Omdat ik op mijn kamer al heel lang een bepaalde canvas aan m'n muur wil hangen en ik zocht en zocht en zocht en niets heb gevonden, kunnen jullie mij al voor een deeltje helpen.

    Zou er iemand zó lief willen zijn me te helpen?
    Als je zou willen, dit zijn de foto's die ik 'geblendeerd' wil.
    The Big Ben
    The Tower Bridge
    Red bus

    Alles in zwart wit, alleen de rode bus blijft rood, en de Big Ben die bij op de foto van de rode bus zet mag dan weg gewerkt worden, anders staat de Big Ben er 2 keer op. En de foto moet uiteindelijk zo horizontaal staan...

    Ik weet het, veel eisen. Maar als je me hier al mee zou kunnen helpen zou ik je écht dankbaar zijn! (:

    Alvast bedankt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Blenden ;]

    Um, ik wil wel wat proberen.. maar hoe groot is dat canvas en alles?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hm ja, daar ga ik dan nog voor horen.
    Ik weet nog niet echt, moet ik nog gaan opmeten in m'n kamer. Maar alvast kleiner dan een meter.
    Ik wou eigenlijk dit vragen zodat ik het kon voorleggen aan iemand, zodat die het dan kan namaken. Het is dus eerder een voorbeeld dat ik vraag. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Hm ja, daar ga ik dan nog voor horen.
    Ik weet nog niet echt, moet ik nog gaan opmeten in m'n kamer. Maar alvast kleiner dan een meter.
    Ik wou eigenlijk dit vragen zodat ik het kon voorleggen aan iemand, zodat die het dan kan namaken. Het is dus eerder een voorbeeld dat ik vraag. ^^


    Ooooh oke, dan ga ik niet zo heel precies te werk if you don't mind ^^;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)

    Ooooh oke, dan ga ik niet zo heel precies te werk if you don't mind ^^;

    Ge zijt in alle geval al kei hard bedankt. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Meh, hij is niet echt gelukt >< De bus vooral, hij is niet zo gedetailleerd, maar ik wist niet helemaal waar ik 'm moest laten dus heb ik 'm gebruikt als verberger van de foto randen. Want de Big Ben stond nogal direct tegen de bus aan :Y) Je zou 'm eventueel langer kunnen maken door de foto te verlengen en dan met een brush en kleuren prutsen zodat het op de wolken lijkt~

    Tuduum ><;

    Ik vond trouwens een grotere versie van deze foto. Kan misschien van pas komen voor betere kwaliteit ;]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben echt een fail in blenden, maar ik kan wel proberen een collage voor je te maken als je dat wilt ^^


    ~ KONNICHIWA.

    Luhan schreef:
    Meh, hij is niet echt gelukt >< De bus vooral, hij is niet zo gedetailleerd, maar ik wist niet helemaal waar ik 'm moest laten dus heb ik 'm gebruikt als verberger van de foto randen. Want de Big Ben stond nogal direct tegen de bus aan :Y) Je zou 'm eventueel langer kunnen maken door de foto te verlengen en dan met een brush en kleuren prutsen zodat het op de wolken lijkt~

    Tuduum ><;

    Ik vond trouwens een grotere versie van deze foto. Kan misschien van pas komen voor betere kwaliteit ;]

    Hehe dank je. Het is wel mooi maar ik bedoelde echt blenden zo. Die foto's zo vaag over elkaar zetten snap je? ^^
    Maar dank u voor de moeite. (:

    @WINDSONG
    Mja, een collage heb ik niet nodig :X Toch bedankt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Hehe dank je. Het is wel mooi maar ik bedoelde echt blenden zo. Die foto's zo vaag over elkaar zetten snap je? ^^
    Maar dank u voor de moeite. (:

    @WINDSONG
    Mja, een collage heb ik niet nodig :X Toch bedankt!


    Ah ja, dat had ik met die twee foto's gedaan, maar de bus ;; de big ben stond er nogal duidelijk dus ik kreeg 'm niet mooi weg ^^; ik hoop dat iemand anders het wel lukt :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo