• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk even naar het horloge op de muur. 'Oke ik heb hen tijd genoeg gegeven.' mompel ik en sta op waarna ik terug naar de kamer loop. Die leeg is. Serieus moet ik daarom weggaan? Zodat de kamer weer leeg is als ik terugkom?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik steek mijn handen onder de kraan om het bloed eraf te wassen. Na een tijd haal ik ze onder het water vandaan en droog ze af. Meteen zijn er rode strepen op het witte handdoekje.
    "Verdomme." vloek ik zachtjes. Ik leg de handdoek weg en trek mijn T-shirt over mijn hoofd, zodat ik iets anders aan kon doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Onmerkbaar ga ik de badkamer binnen, ik zie als hij zijn t-shirt uitdoet, kleine wondjes op zijn handen en loop naar het medicijnkastje. Ik haal er wat ontsmettingszalf uit en een pleister. 'Laat mij helpen.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik schrik me een ongeluk als ik haar stem hoor. Onbewust schieten mijn handen weer achter mijn rug, maar ze had het al lang door. Met een betrapte grijns stak ik mijn handen met de rug naar boven uit. Ik zei niets. Ik zou het toch niet echt kunnen uitleggen, denk ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Zeg het als ik je pijn doe.' zeg ik en doe een beetje ontsmettingszalf op mijn hand.
    Voorzichtig wrijf ik het over de wondjes heen. Als alles ingewreven is kijk ik hem vragend aan. 'Gewoon zo of moet er nog een verbandje of pleister rond?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Haar vingers deden wel degelijk een beetje pijn op de wonden, maar ik liet niets merken.
    "Nee, niets. Anders valt het te veel op." zei ik zachtjes. "Bedankt."
    Ik leg mijn hand voorzichtig op haar wang en buig een beetje voorover om haar te kussen. Even twijfel ik nog, om zeker te zijn dat zij het wilt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sorry was vergeten plaatsen :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Hij twijfelt even dus ik buig me nu naar hem toe en kus hem zacht en teder op zijn mond.
    Zijn lippen zijn gewoon verslavend.
    Ik sla voorzichtig mijn armen om zijn nek.

    [niet erg heb ik ook al meegemaakt xd]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Mijn ene hand duwt in haar onderrug om haar dichter bij mij te trekken. Mijn andere ligt nog steeds teder op haar wang. Mijn lippen bewegen met de hare mee en ik kreeg er niet genoeg van. Ik hield van deze warmte, dit was anders dan de gewoonlijke lust, dit was gewoon pure liefde. Even schrok ik van die gedachte, maar het verdwijnt al snel naar de achtergrond.
    Ik duw haar zachtjes achteruit, zodat ze met een bonk tegen de muur botst. Zachtjes tik ik met mijn tong tegen haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Hij tikt met zijn tong tegen mijn lippen en ik open gewillig mijn mond.
    Onze tongen vinden elkaar snel en spelen een gepassioneerd spel.
    Even haal ik mijn mond van de zijne en kijk hem in de ogen. 'Heb ik al gezegd dat ik ook van jouw hou?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Nee, maar dat heb ik gevoeld." glimlach ik. "Maar ik ben blij dat je het zegt, het voelt goed." zeg ik zacht.
    Ik trek haar nog even dicht tegen me aan en laat haar dan zachtjes los. Ik wou het niet te snel doen met haar. Met haar deed ik het goed. Stap voor stap.
    "Kom, dan gaan we terug in de kamer." ik druk nog even mijn lippen op de hare en loop dan naar de deur. Ik schenk haar een lieve glimlach en ga dan de kamer binnen. Ik schrik als ik Jake zie zitten.
    "Oh, je ben terug." zeg ik simpel. Ik had geen zin om een shirt uit mijn tas te nemen dus bleef ik maar in bloot bovenlichaam op het bed zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Omg, spammers xD jullie gaan hard :3 maar ik vind het wel leuk :Y) Axton en Alexi, shipping name; Axexi of Alxton :3 hahahahaa.

    OMFG, IK BEDENK ME IETS, als Jake of Axton nu zegt; ik heb de weddenschap gewonnen. En alexi; welke weddenschap? GOTTA AXTON XD.

    Sorry, ik bedenk altijd verdoemde scènes :Y)]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Omg, spammers xD jullie gaan hard :3 maar ik vind het wel leuk :Y) Axton en Alexi, shipping name; Axexi of Alxton :3 hahahahaa.

    OMFG, IK BEDENK ME IETS, als Jake of Axton nu zegt; ik heb de weddenschap gewonnen. En alexi; welke weddenschap? GOTTA AXTON XD.

    Sorry, ik bedenk altijd verdoemde scènes :Y)]

    {auwtch! xD
    zou echt erg zijn! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ja inderdaad, teleurgesteld?' grinnik ik. En kijk even naar Alexi die naar haar bed loopt.

    Alexi Parker
    Ik kruip terug in mijn bed en steek mijn i-pod terug in mijn oren. ik leg Rihanna zachtjes op en pak mijn boek er weer bij. Even lezen voor ik ga proberen te slapen.
    Het is een vreemd boek. Het gaat over een meisje die moet vluchten voor haarzelf. vraag me niet hoe dat kan maar het is wel spannend.


    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135733]NEW TOPIC[/url

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [NEW TOPIC NODIG ;D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.