• Neil Armstrong, de Amerikaanse astronaut die in 1969 als eerste mens voet zette op de maan, is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat melden Amerikaanse media.

    Armstrong onderging eerder deze maand een bypass-operatie vanwege vier verstopte kransslagaders.

    'Kleine stap'
    Op 20 juli 1969 landde Armstrong als commandant van de Apollo 11 om 2.56 uur op de maan en sprak de historische woorden: "Een kleine stap voor een mens, een enorme sprong voor de mensheid."

    Vijftien minuten later werd hij gevolgd door Buzz Aldrin.


    Voor zijn missie naar de maan was Armstrong commandant van de Gemini-8 vlucht, de eerste ruimtevlucht waarbij twee ruimtevaartuigen aan eklaar werden gekoppeld. Een jaar na zjin maanwandeling verliet Armstrong ruimteorganisatie NASA en werd hij hoogleraar lucht- en ruimtevaarttechniek aan de universiteit van Cincinnatti.
    Bron:nos.nl

    Rest in piece Neil Armstrong. Ik vind ik best wel zielig . Eigenlijk weet ik niet goed wat ik moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 21:24 ]


    Shoganai i ne~

    Oke dit vind ik ergens wel erg :c


    Olive

    Ach, hij heeft een gelukkig leven gehad, niet? Niemand anders kan zeggen dat hij de eerste mens op de maan was. Wat niet wil zeggen dat het niet erg is, maar er echt bedroefd over zijn kan ik ook niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    R.I.P.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik lees het net ook. Zielig. Ik dacht dat hij al héél lang dood was. Maar ik dacht dus ook dat de eerste man op de maan zo'n 200 jaar geleden was (cat)

    Viviee schreef:
    Oke dit vind ik ergens wel erg :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is misschien wel erg, maar op 82-jarige leeftijd denk ik wel dat die man mocht zeggen dat hij een vol leven had gehad, en inderdaad, als eerste op de maan rondhuppelen is een hele eer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Het is misschien wel erg, maar op 82-jarige leeftijd denk ik wel dat die man mocht zeggen dat hij een vol leven had gehad, en inderdaad, als eerste op de maan rondhuppelen is een hele eer.


    + eerlijk gezegd wist ik of hij nog leefde of niet.


    You are beautiful, you are love.

    Tempesta schreef:
    Ach, hij heeft een gelukkig leven gehad, niet? Niemand anders kan zeggen dat hij de eerste mens op de maan was. Wat niet wil zeggen dat het niet erg is, maar er echt bedroefd over zijn kan ik ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik las het. Hij heeft veel betekend in deze wereld, maar heeft een goed leven gehad lijkt me :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is een hele eer om als eerste man op de maan te mogen rond wandelen, immers veel mensen herinneren de eerste man op de maan wel.

    En zoals mijn moeder of ik altijd zeg als er iemand is dood gegaan op een hoge leeftijd, hij is niet in de wieg gestikt.

    Moge hij ruste in vrede en ergens op een vredige & mooie plek zijn.


    Physics is awesome

    Ik kwam net iemand op twitter tegen die zich afvroeg wie hij was.


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    Ik kwam net iemand op twitter tegen die zich afvroeg wie hij was.

    *face palm * omfg
    OT RIP vond het echt verschrikkelijk.

    Rest in peace, bedoel je.
    Maar ja, hij is toch gewoon oud geworden? Ik vind dat ie een mooi, lang leven geleid heeft, niet? Hij was de eerste op de maan, niemand kan hem dat ontnemen.


    Numbers.

    Oh, ik wist eigenlijk zelfs niet eens dat hij nog leefde :']. Natuurlijk is het erg dat hij overleden is, maar 82 jaar is een mooie leeftijd.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 4:54 ]

    Tempesta schreef:
    Ach, hij heeft een gelukkig leven gehad, niet? Niemand anders kan zeggen dat hij de eerste mens op de maan was. Wat niet wil zeggen dat het niet erg is, maar er echt bedroefd over zijn kan ik ook niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.