• Ik kreeg net ongewenste reclame in mijn inbox en ik heb het dus gemeld.. Haha ja ik ben nu heel blij want dit is de eerste keer dat ik meld dus ik voel me nu best wel badass (cool). Mijn vraag was nu dus of dit wel zo belangrijk is om te melden en dat moderators niet iets beters hebben te doen dan mijn melding te bekijken? :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is zeker belangrijk en wij nemen gewoon de tijd om je melding te behandelen.


    I am an idiot, I move.

    Ja, als jij ongewenst reclame krijgt moet je dat gewoon melden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Not really. (krul)


    Your make-up is terrible

    Als het ongewenste reclame is, dan mag je het altijd melden, dan kunnen moderators er iets tegen doen.

    Als er iets te melden is moet je t gewoon melden. doe ik ook altijd: Reclame, dubbeltopics, verkeerd gelpaattste topocs. Aldie diengen


    quidquid excusatio prandium pro

    Altijd melden, daar help je ons mee!=) Goed dat je dat gemeld hebt trouwens, erg bedankt!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgens mij weten heel veel mensen ook gewoon niet dat het niet mag.


    Felix

    Altijd melden. (: doe ik ook. GB reclame, PB reclame, spammen in het forum...


    Destroy what destroys you.

    CrazyChicken schreef:
    Volgens mij weten heel veel mensen ook gewoon niet dat het niet mag.

    Regels lezen hè, eigen schuld dan..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    gewoon doen.
    Had ik ook ik had er nooit mega veel last van en sinds ik een 3 weken erbij heb staan ik wens geen reclame en anders meld ik je heb ik er al 5 gehad mensen vragen gewoon dat zae gemeld worden:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CrazyChicken schreef:
    Volgens mij weten heel veel mensen ook gewoon niet dat het niet mag.

    Dat is dan jammer voor hen. Er wordt namelijk gewoon verwacht dat je het weet omdat van leden wordt verwacht dat ze toch wel een beetje de basis van de huisregels kennen.


    I am an idiot, I move.

    Nu zie ik je topic wel. :Y)

    En nee, het is niet overdreven. Ik meld ook reclame waar ik me echt aan irriteer en ten alle tijden spambots. Verder meld ik maar heel weinig, tenzij iets echt niet mag/kan of uit de hand loopt (al hoeft het vaak niet echt dan, omdat de mods er dan al bovenop zitten).


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    Nu zie ik je topic wel. :Y)

    En nee, het is niet overdreven. Ik meld ook reclame waar ik me echt aan irriteer en ten alle tijden spambots. Verder meld ik maar heel weinig, tenzij iets echt niet mag/kan of uit de hand loopt (al hoeft het vaak niet echt dan, omdat de mods er dan al bovenop zitten).

    Oh spambots zijn echt irritant, die meld ik ook altijd meteen als ik ze zie.
    En voor de rest ben ik het me de rest eens, als je iets zoiets ziet moet je het gewoon melden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach, wat zal ik zeggen? Mijn dag is niet goed voordat ik een reclamestraf uitgedeeld hebt (krul)


    Oftewel, blijf zulke dingen gewoon melden, we zijn je er dankbaar voor :Y) En andere users ook, lijkt mij, gezien het reclame voor hun zou moeten verminderen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.