• Omdat ik nu weer tijd genoeg heb, had ik zoiets; ga eens lekker tussen de actieve topics snuffelen. Maar wat een topics daar tussen zitten. Dat verdient echt een facepalm. Echt waar.
    Lang leve nieuwelinge.

    Maar goed, hebben jullie nog meer facepalm-momenten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja zoals dit topic bijvoorbeeld. :Y)


    -

    Hahaha volgens mij weet ik over welke topics je het hebt.

    OT: Facepalm-momenten heb ik bijna dagelijks..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Genius schreef:
    Ja zoals dit topic bijvoorbeeld. :Y)


    Haha. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    Ja zoals dit topic bijvoorbeeld. :Y)

    You made me laugh a little bit (:

    OT: Yup, ik denk dat iedereen wel van die momenten heeft...
    Meestal heb ik ze in de klas.
    Zal een paar voorbeelden geven;


    - Het Monster van Loch Ness, zit die niet in de Mississippi?
    - Wie is Loch Ness?
    - Ik heb gisteren geboogschoot
    - Is Japan een eiland?
    - In Oostenrijk, spreken ze daar Oosts?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    O ja, die had je al een keer gezegd, haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    O ja, die had je al een keer gezegd, haha!


    Maar nog niet van dat boogschoten, lol :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat heel vaak bij de Jumbo. Er werken daar in totaal bij de gehele vulploeg maar zes meiden ofzo (van de dertig, of vijfendertig). Dus ik sta (je raadt het al) vaak met een jongen in de rij.
    Maar die zijn soms écht niet te volgen. Als een container leeg is dan, nee we lopen niet gewoon naar buiten, we doen moeilijk, we steppen naar buiten. (Me: *facepalm*)
    Of; 'Hee, ik heb een product, volgens mij hoort dat niet in deze rijd, laten we het naar een andere rij (lees: mijn rij) brengen.' Maak ik de collie open: Dit hoort niet mijn rij, suckers! (Me: *facepalm*)
    Of; Ik loop een gang in: hele gang vol met karton en de papiercontainer is (bijna) leeg. (Me: *facepalm).


    Maar het is meestal wel hilarisch :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    Ik heb dat heel vaak bij de Jumbo. Er werken daar in totaal bij de gehele vulploeg maar zes meiden ofzo (van de dertig, of vijfendertig). Dus ik sta (je raadt het al) vaak met een jongen in de rij.
    Maar die zijn soms écht niet te volgen. Als een container leeg is dan, nee we lopen niet gewoon naar buiten, we doen moeilijk, we steppen naar buiten. (Me: *facepalm*)
    Of; 'Hee, ik heb een product, volgens mij hoort dat niet in deze rijd, laten we het naar een andere rij (lees: mijn rij) brengen.' Maak ik de collie open: Dit hoort niet mijn rij, suckers! (Me: *facepalm*)
    Of; Ik loop een gang in: hele gang vol met karton en de papiercontainer is (bijna) leeg. (Me: *facepalm).


    Maar het is meestal wel hilarisch :')


    Te herkenbaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Antebellum schreef:
    Ik heb dat heel vaak bij de Jumbo. Er werken daar in totaal bij de gehele vulploeg maar zes meiden ofzo (van de dertig, of vijfendertig). Dus ik sta (je raadt het al) vaak met een jongen in de rij.
    Maar die zijn soms écht niet te volgen. Als een container leeg is dan, nee we lopen niet gewoon naar buiten, we doen moeilijk, we steppen naar buiten. (Me: *facepalm*)
    Of; 'Hee, ik heb een product, volgens mij hoort dat niet in deze rijd, laten we het naar een andere rij (lees: mijn rij) brengen.' Maak ik de collie open: Dit hoort niet mijn rij, suckers! (Me: *facepalm*)
    Of; Ik loop een gang in: hele gang vol met karton en de papiercontainer is (bijna) leeg. (Me: *facepalm).


    Maar het is meestal wel hilarisch :')


    haha, zulke dingen maak ik ook mee tijdens mijn werk xD
    gellukig werk ik op de afdeling waar ik ssta 9/10x alleen dus ik heb dat niet x)