• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij is goed hooor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Romy
    Achternaam: Vermaas
    Volledige naam: Romy Danielle Vermaas
    Leeftijd en geboortedatum: 25, 23 juni 1987
    Karakter: Romy is een erg zelfverzekerd meisje en kan goed tegen kritiek. Sterker nog, ze krijgt graag kritiek zodat ze zichzelf kan blijven verbeteren. Het hangt er wel vanaf op welke toon de kritiek gezegd wordt. Als het nogal snauwend gezegd wordt kan je een bijdehante of sarcastische opmerking terug verwachten.
    Er staat bijna altijd wel een glimlach op haar gezicht. En dat is maar goed ook aangezien haar gezicht een open boek is. Je kan daar precies aan zien hoe ze zich voelt. Alleen tijdens een wedstrijd zet ze een masker op. De tegenstanders hoeven namelijk niet te weten hoe ze zich voelt. Heel erg agressief tijdens een wedstrijd is ze niet. Natuurlijk doet ze wel haar uiterste best maar ze is er geen fan van om mensen expres onderuit te trappen. Naar haar mening is dat nogal laag. Toch doet ze het soms ook wel eens, maar alleen bij de mensen die ze écht niet uit kan staan. Wat er eigenlijk nog behoorlijk wat zijn. Ze een hekel aan arrogante mensen en aanstellers en blijft het liefst zo ver mogelijk uit hun buurt.
    Romy heeft van die momenten waarop ze heel erg druk kan zijn. In een wedstrijd komt dat goed van pas maar het kan ook nogal knap irritant zijn. Vooral als je ver moet reizen, ze kan zich dan niet echt bewegen en begint aan één stuk door te ratelen. Het is haast onmogelijk er dan een speld tussen te krijgen.
    Voor de rest is ze een erg optimistisch persoon en vindt dat iedereen een tweede kans verdiend, en soms zelfs een derde of vierde. Iedereen doet namelijk wel eens wat verkeerd en niemand is perfect in haar ogen.

    Uiterlijk:


    klik
    Nina Agdal
    Positie en rugnummer: Rechtsachter, 5.
    Lievelingsvoetballer en club: Ze heeft niet één bepaalde lievelingsvoetballer, maar Ronaldo, Messi en Pepe behoren wel tot haar favorieten. Haar lievelingsclub is Real Madrid en ze is ook een fan van Bayern München.
    Voorkeur voetballer: Ibi <3
    Team: Ajax
    Extra informatie: komt later
    Mag ik je waarschuwen? Yes please (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Na het eten, als ik weer op de computer zit, maak ik de rollen bekend. Er kan eventueel wat geschoven worden met de posities en ik hoop dat er niet teveel dubbele voetballers zijn ingevuld, anders ruil ikdaar ook mee. Sorry alvast.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Hij is goed hooor!


    Thank you!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    Na het eten, als ik weer op de computer zit, maak ik de rollen bekend. Er kan eventueel wat geschoven worden met de posities en ik hoop dat er niet teveel dubbele voetballers zijn ingevuld, anders ruil ikdaar ook mee. Sorry alvast.


    dan vul ik het karakter nog wel even snel in ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rollen.
    Iker Casillas - Aylin Kaya - Meade
    Fernando Torres - Mischa Elouise de Jong - Meade
    Gerard Pique - Vera Marjoleine Schreuders
    Nicklas Bendtner - Emma Maria Langeveld - Fierte
    Mesut Özil - vul ik zelf in.
    Mario Gomez - Maxime Lisbeth Verhoeven - Bellisario
    Lionel Messi - Anouk Evelyn van der Weijden - Wormtail
    Ibrahim Afellay - Romy Danielle Vermaas - Bisous
    Sergio Ramos - Thara Lena van Wijk - LHemstworth
    Cristiano Ronaldo - Lana Myrthe Möller - Boutella

    Oh poor Mesut heeft nog niemand, dus die vul ik zelf in! Bedankt voor het invullen en als je geen rol hebt gekregen, het spijt me. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bedankt voor de rol!

    Caaanntt wait (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thankyou! :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    Bedankt voor de rol!


    Tell me about it, stud.

    Nu nog een verdeling maken van de posities, dus sorry als je niet de positie hebt die je graag wilde. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Badankt Sanne :9~!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Thank u Sannie!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thank you for picking Romy(flower)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, was nog niet klaar met mij rol =P
    Maakt niet uit.. Ik lees het toch wel..


    El Diablo.