• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Volgens mij Ronaldo en Messi. (:


    Messi was al ingevult:Y)
    edit; tnx voor de rol!
    en nu snel beginnen:9~

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 10:48 ]


    Miep

    FU, Sanne, FUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Dit is echt lullig van jou, omfg. Je waarschuwt mij niet eens als je gaat herschrijven en nu zijn alle rollen weg en NOOOOOOOOOOOOOOOOOO. :S
    -still love you though, plus waarschuw me-

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:14 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    FU, Sanne, FUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Dit is echt lullig van jou, omfg. Je waarschuwt mij niet eens als je gaat herschrijven en nu zijn alle rollen weg en NOOOOOOOOOOOOOOOOOO. :S
    -still love you though, plus waarschuw me-


    Sooooorry, maar je was toen niet online. D: I'm sorreh Rayke, vul anders een coach voor de meisjes in ofzo? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Sooooorry, maar je was toen niet online. D: I'm sorreh Rayke, vul anders een coach voor de meisjes in ofzo? :Y)


    Haha, nee hoeft niet hoor. Ik moet eigenlijk toch nu bezig zijn met Grieks wat ik dus nu niet ben. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.