• Let op :

    Komende nacht zijn er naast wolkenvelden ook enkele opklaringen en kunnen zich enkele mistbanken vormen. Het blijft droog. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 14 graden. De oost- tot noordoostenwind is zwak tot matig.

    Morgen overdag is er geregeld zon, in de middag komt er geleidelijk meer bewolking. Aan het einde van de middag kan er in het zuidwesten van het land al een enkele onweersbui ontstaan. In de avond trekt een gebied met stevige onweersbuien van het zuidwesten uit over het land. Hierbij zijn dan ook hagel en zware windstoten van 80-100 km/uur mogelijk, bovendien kan er in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in het noorden tot 25 graden in het zuiden van het land. De oost- tot zuidoostenwind is matig. In de avond draait de wind naar het zuidwesten en neemt tijdelijk toe naar vrij krachtig, aan de kust krachtig en mogelijk hard. (Bron: KNMI)

    U bent gewaarschuwd !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ._. Of course weather has to be weird tomorrow. fml.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    Yay ._____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik leef in het noorden..


    “All those fairytales are full of shit.”

    Conferido schreef:
    Ik leef in het noorden..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik leef uh, in het *noord, oost, zuid .. west* oosten. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.

    Conferido schreef:
    Ik leef in het noorden..


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.

    Noord-holland, het westen dus? xD Geen idee xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wist het al. =)

    Voor iedereen die wilt kijken wat voorn troep er morgen aan komt zetten: Wel op 24-38 zetten




    Daar gaat mijn nacht rust *zucht*.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KangDaesung schreef:
    Ik leef in het zuidwesten van Nederland.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HAHAHA EN MIJN ZUSJE IS OP KAMP, LEKKER IN TENTJE. Omygod, love my life.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.