• Hi,
    Al mijn oordopjes gaan altijd stuk, dus nu ben ik eigenlijk opzoek naar goeie oordopjes. Ik ben wel iemand die er niet tegen kan als mijn muziek zachtjes staat, en het haat als mensen er commentaar op hebben.
    Dus ben ik opzoek naar In-ear oordopjes, die goed werken en langer meegaan dan 1 week.. Het liefst niet duurder dan 15,- $
    x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Shellshock schreef:
    (...)
    Dat is de grootste crap die er bestaat.

    Al mijn oortjes gaan stuk na een paar weken, deze houden het al een paar maand uit en de muziekkwaliteit is goed. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.


    Ex astris, sciencia

    Ik gebruik die van sony momenteel, gezien ik een kat heb die er altijd aan knaagt. Ze zijn niet duur, maar wel goede kwaliteit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bronte schreef:
    (...)
    Al mijn oortjes gaan stuk na een paar weken, deze houden het al een paar maand uit en de muziekkwaliteit is goed. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.

    Als je door de oordopjes zou luisteren die ik nu gebruik zou er een hele wereld voor je open gaan :Y) Ze zien er wel leuk uit, maar het is zeker niet de beste kwaliteit en geluidskwaliteit. Maar als dat voor jou genoeg is, is dat prima toch :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Brooklyn schreef:
    ik heb oortjes van 'Petit décor'. Ze waren 15€ en best wel goeie oortjes !

    Waar heb je ze gekocht?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind de Sony oordopjes goed.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Waar heb je ze gekocht?


    bij colruyt denk ik (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hema ftw =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou de oortjes van de Action kopen. Die kostten volgens mij niet duurder als 3 euro. Merk oortjes gaan bij mij meesal na 2 maanden al kapot en dan is m'n geld ook gelijk weg! Terijl die van de Acion bij mij zo een half jaar meegaan.

    Ik heb van die sony dingen bij de kruidvat. Werken prima maar jij wou In-ear en die heb ik niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zoek op bol.com. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind die van Appel echt goed. Ik heb ze nu al ietsje langer dan een jaar, maar nu speelt de muziek niet meer zo luid af en moet ik wel eens kijken voor nieuwe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sennheiser :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jabra is héél fijn.. Echt fijn. Is alleen 30 euro c; Maar die ik nu heb heb ik al heel lang, en die doe ik zelfs in tijdens het douchen (Ja, ik douche met mijn Blackberry) en ze werken perfect.

    Welke heb je gekocth?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hm .., ik heb super goede van mijn oom gekregen.
    Ik weet niet waar die ze vandaan gehaald heeft, maar ze doen het nu al een half jaar!
    Ze zijn wel niet de mooiste kleuren (roze met goud), maar ze doen het wel super goed.
    Ik zal ff voor je zoeken wat ik kan vinden op internet!


    Life is full of fake people