• Hi,
    Al mijn oordopjes gaan altijd stuk, dus nu ben ik eigenlijk opzoek naar goeie oordopjes. Ik ben wel iemand die er niet tegen kan als mijn muziek zachtjes staat, en het haat als mensen er commentaar op hebben.
    Dus ben ik opzoek naar In-ear oordopjes, die goed werken en langer meegaan dan 1 week.. Het liefst niet duurder dan 15,- $
    x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Pod schreef:
    Welke heb je gekocth?

    Van de zeeman. :') Ben benieuwd.. Ze zien er niet uit alsof ze voor eeuwig meegaan maarja. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Aria schreef:
    Ik heb die van de hema van 2 euro per stuk, die dingen zijn awesome, echt. Ik doe nu al vier maanden met één paar, terwijl ik normaal één week doe met oortjes van duurdere merken.

    Oh, die ga ik kopen. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn broer heeft laatst Sennheiser gekocht voor vijftien euro bij Expert, nadat een of andere jongen mijn vorig tussen mijn spaken heeft weten te krijgen en dacht dat hij grappig was -____-. Ze werken echt prima!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb oordopjes van Panasonic. Ze zijn ongeveer negentien euro en dat is net iets boven het bedrag dat je noemde, maar dan heb je ook wel echt oordopjes van een goede kwaliteit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.