• Gister het laatste uur Wiskunde, aan het begin van de les komt die leraar langs om te zien of degene die hij gister gewaarschuwt had hun huiswerk wel af hadden (Ik was daar dus één van) eerst komt hij bij iemand anders langs die zijn huiswerk niet af had en er daarom werd uitgestuurd. Daarna was ik aan de beurt, ik heb hem gewoon mijn schrift gegeven waar AL mijn huiswerk inzat wat ik moest maken en hij stuurt me eruit om de reden dat ik mijn huiswerk niet af had, terwijl hij het zelf in zijn handen had! Ik had echt geen zin om er tegenin te gaan en ben gewoon naar beneden gelopen om een uitstuurbrief te halen. Daarna kwamen er nog 5 mensen naar beneden die uit dezelfde les werden gestuurd om dezelfde reden, hun huiswerk niet af.. Nu kan ik die uitstuurbrief morgen gaan inleveren (Moest eerst een handtekening van mijn ouders op) met de mededeling dat ik er helemaal geen flikker van snap dat ik eruit ben gestuurd..

    Wauw.. It really doesn't makes any sense at all.... :W

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Waarschijnlijk zag hij 't over het hoofd of zo, waarom zei je niet gewoon dat je het wel had?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Waarschijnlijk zag hij 't over het hoofd of zo, waarom zei je niet gewoon dat je het wel had?


    Ik had het aangewezen, hij had het in zijn handen en hij stuurde me eruit met het 'Hetzelfde verhaal' Dat hij tegen die jongen had gezecht. Als hij zo blind is om het niet te zien heb ik geen zin om het nog te verduidelijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik had die brief niet eens gehaald en was 'm gewoon gepeerd. Tsja, zulke rotgeintjes hoef je bij mij niet te flikken. Krijg jij op je flikker omdat die kerel z'n ogen niet gebruikt? Zout toch op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kanade schreef:
    Serieus? Ik had gewoon een discussie gestart tegen die leerkracht. Als je je huiswerk af hebt dan is dat toch prima? Als hij nou zo scheel is dat hij het niet ziet, dan is dat niet jouw schuld.

    Ik heb het geluk dat ik daar goed in ben:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou allang gezegd hebben dat ik het wél gemaakt heb, dus ik snap niet echt waarom jij dat niet deed? :')

    Haha, stiekem past dit wel leuk bij je username.
    Maar waarom heb je hem niet laten zien dat je het wel gemaakt hebt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Haha, stiekem past dit wel leuk bij je username.
    Maar waarom heb je hem niet laten zien dat je het wel gemaakt hebt?


    Haha.. Indeed..

    Hij had het in zijn hand, ik had het hem aangewezen en alles staat erin, als hij zo blind is om het te zien kan hij van mij wel opflikkeren. Ik zal zien wat hij morgen zegt. Ben benieuwt

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wat ben je voor pussy om niet gewoon in zijn gezicht te zeggen dat hij ongelijk heeft?(cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik jou was geweest had ik die kerel gewoon raar aangekeken en vervolgens op het schriftje gewezen. Je laat je er toch niet uitsturen terwijl je zoiets wel hebt gemaakt? :'D


    ars moriendi

    Ik had gevraagd aan hem of hij al een afspraak had bij de opticien. Sorry maar als leraar zo bij mij gaat doen dan kan ie het vergeten aangezien ik niet vaak mijn huiswerk maak


    Physics is awesome