• zeik topic...

    hoi, ik zit met een probleem. de vader van mijn vriendin vondt dat ik haar verplichten om op vaste momenten op msn/skype of iets anders te zijn. dus zij begon daar toen straks over te praten. meh, maar het kan deels niet anders dan bepaalde momenten wat ik heb het soms best druk. nu wil zij dat we niet meer op vaste momenten afspreken.. wat moet ik doen? mijn hele planning over hoop gaat zitten gooien met alles om te zorgen dat we gewoon keertje zomaar kunnen msnen of skypen of aan mijn planning houden en die ongeveer vaste momenten te houden??

    ik weet het niet.. en ik heb er toenet al een ruzie met haar over gehad ):

    [edit] vanuit mijn autisme vindt ik ook prettiger om op vaste momenten er te zijn.....

    groetje michael

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:25 ]

    Ik zou er nog een keer met haar over praten, vertellen dat je een druk schema hebt en dat je daar ook rekening mee moet houden. En als zij niet op vaste momenten wil af spreken, dat jullie dan minder kunnen msnen en skypen met elkaar.


    Physics is awesome

    Ik zou gewoon op msn/skype gaan wanneer je kunt en zin hebt, en dan zien of zij er is. Als ze er niet is, is dat pech voor haar, ze weet dat jij een druk leven hebt :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    gewoon gaan wanneer het jou goed uitkomt. Het is toch duidellijk dat jij het druk hebt?


    -

    Eyes schreef:
    Ik zou er nog een keer met haar over praten, vertellen dat je een druk schema hebt en dat je daar ook rekening mee moet houden. En als zij niet op vaste momenten wil af spreken, dat jullie dan minder kunnen msnen en skypen met elkaar.


    ik wil niet minder met haar skypen enzo.. this als niet zo mega veel in mijn ogen dan... soms maar half uurtje soms niet, soms uurtje maar dat verschilt best erg... voor dat we beetje vast afspraken zijn wel eens van zulke dingen voorgekomen zoals: dat zij de hele middag iets anders doet terwijl ik er ben. komt zij 15 minuten voor dat ik moet gaan werken... dan spreek ik haar ook niet echt..

    dubbel post -,-

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:31 ]

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    ik wil niet minder met haar skypen enzo.. this als niet zo mega veel in mijn ogen dan... soms maar half uurtje soms niet, soms uurtje maar dat verschilt best erg... voor dat we beetje vast afspraken zijn wel eens van zulke dingen voorgekomen zoals: dat zij de hele middag iets anders doet terwijl ik er ben. komt zij 15 minuten voor dat ik moet gaan werken... dan spreek ik haar ook niet echt..


    Dan heeft ze ook niet veel respect voor jouw planning, tenminste, als dat wat ze de hele middag heeft gedaan niet echt belangrijk is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon op msn/skype gaan als je tijd hebt en kijken of ze er ook is. Heeft weinig zin om iemand te dwingen op vaste tijdstippen online te komen vind ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, wat een zeikmensen. Sorry hoor, maar wat is er zo erg aan? Het is toch best logisch dat als je het druk hebt en je autistisch bent dat ze zich even een kleeein beetje aanpassen. Jezus, waar mensen wel niet een probleem van kunnen maken tegenwoordig. Ik vind het bullshit van je vriendin en haar vader.


    Your make-up is terrible

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    ik wil niet minder met haar skypen enzo.. this als niet zo mega veel in mijn ogen dan... soms maar half uurtje soms niet, soms uurtje maar dat verschilt best erg... voor dat we beetje vast afspraken zijn wel eens van zulke dingen voorgekomen zoals: dat zij de hele middag iets anders doet terwijl ik er ben. komt zij 15 minuten voor dat ik moet gaan werken... dan spreek ik haar ook niet echt..


    Dan moet je duidelijke afspraken maken en hopen dat ze zich eraan houd. Daarnaast vind ik ook wel dat ze er rekening mee kan houden dat jij graag vaste tijden wil, niet alleen vanwege je autisme want het is niet leuk als jij op haar gaat zitten wachten. Natuurlijk wil je niet minder met haar skypen maar zoals ik al eerder zei/schreef moet je dan duidelijke afspraken maken met haar.


    Physics is awesome

    Freerunner schreef:
    (...)

    Dan heeft ze ook niet veel respect voor jouw planning, tenminste, als dat wat ze de hele middag heeft gedaan niet echt belangrijk is.


    dit is voorgekomen voordat we gingen inplannen het ging met inplannen enzo mega goed (:

    ze probeert het wel ze houdt zekeer veel rekening met mij maar zij heeft zelf ook autisme, zelfde als mij. maar this meer dat haar ouders ook zeuren bij haar, haar vader begon erover, zij zelf vindt het maar klein beetje? zei ze. maar this dat haar ouders wel eens zomaar iets willen en die komen daar like, 1 a 2 uur van te voren mee aanzetten? en dan kan zij niet schuiven omdat ze al heeft afgesproken met mij.. en dan krijgt ze weer ruzie met haar ouders wat zij echt niet wil.. this deels nogal.. ingewikkeld ):

    Assassin schreef:
    Wow, wat een zeikmensen. Sorry hoor, maar wat is er zo erg aan? Het is toch best logisch dat als je het druk hebt en je autistisch bent dat ze zich even een kleeein beetje aanpassen. Jezus, waar mensen wel niet een probleem van kunnen maken tegenwoordig. Ik vind het bullshit van je vriendin en haar vader.


    zij maakt er niet een mega probleem van, this haar ouders die een probleem ervan maken en zij wil geen ruzie met haar ouders omdat het daar tussen nu best goed gaat enzo...

    Assassin schreef:
    Wow, wat een zeikmensen. Sorry hoor, maar wat is er zo erg aan? Het is toch best logisch dat als je het druk hebt en je autistisch bent dat ze zich even een kleeein beetje aanpassen. Jezus, waar mensen wel niet een probleem van kunnen maken tegenwoordig. Ik vind het bullshit van je vriendin en haar vader.


    Mee eens. Weten ze wat Autisme inhoudt? Want ik voor jou is het heel fijn als je een beetje vaste tijden hebt. En het is misschien niet erg als het een keer overgeslagen wordt, maar het is wel fijn voor je als je gewoon even hebt: Morgen ga maak ik er een uurtje voor vrij (Bijvoorbeeld)

    Ik krijg namelijk het idee dat ze niet weten wat het inhoudt, jij hebt gewoon je regelmaat nodig, kan je niets aan doen. Je vriendin zal dat denk ik wel iets beter begrijpen dan haar ouders, maar weten die ouders dat?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    dit is voorgekomen voordat we gingen inplannen het ging met inplannen enzo mega goed (:

    ze probeert het wel ze houdt zekeer veel rekening met mij maar zij heeft zelf ook autisme, zelfde als mij. maar this meer dat haar ouders ook zeuren bij haar, haar vader begon erover, zij zelf vindt het maar klein beetje? zei ze. maar this dat haar ouders wel eens zomaar iets willen en die komen daar like, 1 a 2 uur van te voren mee aanzetten? en dan kan zij niet schuiven omdat ze al heeft afgesproken met mij.. en dan krijgt ze weer ruzie met haar ouders wat zij echt niet wil.. this deels nogal.. ingewikkeld ):


    Klinkt inderdaad wel beetje ingewikkeld. En aangezien dus lang niet alles in dit topic staat, kan ik er moeilijk een mening over vormen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Klinkt inderdaad wel beetje ingewikkeld. En aangezien dus lang niet alles in dit topic staat, kan ik er moeilijk een mening over vormen :')


    wat er nu staat aan wat ik heb getypt in dit topic is het eigenlijk. sorry dat het onduidelijk is ):

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    zij maakt er niet een mega probleem van, this haar ouders die een probleem ervan maken en zij wil geen ruzie met haar ouders omdat het daar tussen nu best goed gaat enzo...


    Ik vind dan wel dat haar ouders er rekening mee moeten houden, ik ben namelijk ook niet echt blij als mijn ouders iets willen gaan doen en daar 1 à 2 uur van te voren mee komen. Ik bedoel, haar ouders zouden het ook niet fijn vinden als het om gekeerd zou zijn en zij zouden moeten schuiven met hun planning. Dus als ik jou was, zou ik voor stellen om dat tegen haar ouders te zeggen.


    Physics is awesome