• Door mij te helpen :')
    Ik moet voor Muziek een filmpje maken van ongeveer 5 minuten.
    Je mag zelf bedenken waar het filmpje over gaat, alleen zijn er een paar regels.
    -Je moet zelf filmen (je mag niet beelden stelen van films, tv-progamma's enzovoort)
    -Er mag in het filmpje niet gepraat worden (geluiden mag wel. Bijvoorbeeld wanneer iemand gilt)
    -In het filmpje zelf moet er achtergrond muziek aanwezig zijn.

    Ik zit in een groepje van drie. Dus ik hoef niet alles alleen te doen. Alleen hebben we geen flauw idee wat we moeten filmen.

    Ik had misschien zoiets als The Blair Witch Project in mijn gedachten, alleen dan wel iets anders natuurlijk.
    Alleen vind de rest het niet echt een prettig idee om s'avonds in het bos te gaan filmen :3

    Hebben jullie misschien een idee?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Doe een achtervolging in het bos. Film vanuit het monster/moordenaars ogen?
    uh, iemand die ontvoerd is, vastzit ergens in het donker en hij/zij heeft een camera waar hij/zij zijn laatste moment mee filmt?
    beetje van deze 2 videos, maar nouen weet je docent toch niet? 8D


    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 21:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    Doe een achtervolging in het bos. Film vanuit het monster/moordenaars ogen?
    uh, iemand die ontvoerd is, vastzit ergens in het donker en hij/zij heeft een camera waar hij/zij zijn laatste moment mee filmt?
    beetje van deze 2 videos, maar nouen weet je docent toch niet? 8D




    Whaha omg wrm nou net die XD [hijs wel geniaal natuurlijk] maybe dta je zoiets kan doen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Crowstorm schreef:
    Doe een achtervolging in het bos. Film vanuit het monster/moordenaars ogen?
    uh, iemand die ontvoerd is, vastzit ergens in het donker en hij/zij heeft een camera waar hij/zij zijn laatste moment mee filmt?
    beetje van deze 2 videos, maar nouen weet je docent toch niet? 8D



    Haha, dat eerste filmpje faalt gewoon(nerd)
    Waar gaat het tweede filmpje over? Ik kan op mijn laptop geen geluid afspelen, dus ik volg hem niet echt helemaal :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Haha, dat eerste filmpje faalt gewoon(nerd)
    Waar gaat het tweede filmpje over? Ik kan op mijn laptop geen geluid afspelen, dus ik volg hem niet echt helemaal :')
    Dat 2e is een achtervolging dus door een ''monster'' Op het einde kun je op een naam klikken, dan ga je diegene ''volgen'' bij de achtervolging. En je ziet ze dus allemaal vermoord worden yay


    I live for the applause, you will die for it.

    Een dans?


    Life is hard and then we die

    Crowstorm schreef:
    (...)Dat 2e is een achtervolging dus door een ''monster'' Op het einde kun je op een naam klikken, dan ga je diegene ''volgen'' bij de achtervolging. En je ziet ze dus allemaal vermoord worden yay


    Dat is echt een leuk idee!
    Misschien dat we zoiets kunnen gebruiken voor het filmpje. Natuurlijk wel anders, anders is het niet 'orgineel'. Maar ik vind het echt een leuk idee(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.