• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roltrappen die uit staan. D:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bent is op voor mijn date dat meer dan een uur duurt!!! >:(

    ):<

    Al die berichten in de media dat het goed gaat met de economie terwijl alles alleen maar duurder lijkt te worden.


    26 - 02 - '16

    Internet"helden".


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die vroeg in de ochtend (of eigenlijk in het algemeen) luid praten in de bus. Of in de trein. Überhaupt mensen in de ochtend.
    Überhaupt mensen. Überhaupt ochtend.
    Ik heb een hoop te klagen vandaag en het is nog geen 10:00 geweest someone send help.


    What’s tasty in Busan?

    Het schuren van kleding tegen m'n nieuwe tattoo aan... :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ouders die 4 minuten voor de aanvang van de bijles, die nog niet zeker vaststond, aangeven dat de bijles inderdaad doorgaat. Mens, hoe verwacht je dan dat ik op tijd ben?????


    Stenenlikker

    Mensen die teveel zeiken over dat roken "o—zo schadelijk is". Dus basically 9/10 van de wereldbevolking. Er zijn andere dingen die net zo, of zelfs schadelijker zijn, en dan komen ze alleen op 't roken. Pretty egocentric.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wanneer je je lang verheugt hebt op iets en het opeens iets anders blijkt te zijn (wat ook leuk was but still) en hetgeen waar je daadwerkelijk op wacht pas aan heT EIND VAN DE MAAND ONLINE KOMT

    Zo van die koppels die het met elkaar uitmaken constant maar dan vanaf dat ze terug samen zijn , wel weer tellen vanaf die eerste datum en dat zie je staan 'drie jaren samen xxxxxx i love you always en forever'
    sit your tacky ass down glinda, forever is geen week oké

    also mensen die de term 'linkse ratten' gebruiken bij het verwoorden van hun politieke meningen
    kotsmisselijk word ik daarvan dat je tegenwoordig niet eens meer links gezind kan zijn zonder uitgekafferd te worden
    maar nog misselijker van het feit dat rechts voortdurend mensen probeert te overtuigen echt lmao doe niet eens de moeite

    [ bericht aangepast op 8 okt 2018 - 18:45 ]


    A to the Z

    Ik erger me aan mijzelf. Ik doe van alles en nog wat behalve wat ik moet doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mensen die zich niet aan regels houden en hun gezond verstand niet gebruiken, waar anderen slachtoffer van worden.


    26 - 02 - '16

    2 godganse uren in volle bussen/treinen moeten staan. Mijn hersenen lopen echt mn neusgaten uit 😠


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die elkaar niet in hun waarde laten.


    Life is a beautiful struggle