• Dus, welke story van jezelf vind jij dat je het beste geschreven/aan het schrijven hebt/bent?

    Ik zelf vind dat ik de 'Orde van de Zwarte Roos' het beste schrijf, al komt 'Perfection is all i ask for' ook redelijk dichtbij. ;-D


    -Ik weet niet of dit goed geplaatst staat, maar vond het nogal lastig te kiezen waar dit nou thuishoorde x) -

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:04 ]

    Hmmmm, dan ga ik denk ik voor 'Tools of destruction~The Avengers' :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:43 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik denk Unforgettable, maar Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet vond ik ook wel goed geschreven. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij Lost hope vind ik de schrijfstijl het best, maar de verhaallijn van A lost princess vind ik beter bedacht.


    Take risks and conquer your fears.

    Geen.
    Ik heb op dit moment zelfs een hekel aan een paar van mijn stories. Alleen omdat ik denk dat ik veel beter kan maar ik het gewoon niet goed kan verwoorden.

    One More Shot en Perfect Enemy, maar allebei staan niet op Q x]
    One More Shot komt er binnenkort wel op, maar ja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb er geen die goed geschreven zijn.


    comfort in c h a o s

    'Hi, I'm number thirteen' offf 'Black hair, baby blue eyes and dark skin. That's him..' Alleen slaat die tweede titel nergens op. :')
    Denkik.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:28 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kanade schreef:
    Geen.
    Ik heb op dit moment zelfs een hekel aan een paar van mijn stories. Alleen omdat ik denk dat ik veel beter kan maar ik het gewoon niet goed kan verwoorden.

    I can't choose. Ik vind ze allemaal leuk. Ego ego.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    They kept saying he was gone is denk ik een van mijn beste verhalen, maar die is wel al vrij oud en er zitten nog wat spelfouten in en zinnen die ik nu anders zou hebben geformuleerd.

    Ik denk dat ik dan toch voor Heart of Gold zou gaan.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eentje die niet op Quizlet staat:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Uuuuuuh, ik zou zeggen It's Just Fun of de story waar ik samen met Assassin aan werk, Inconceivable.

    Maar ik vind het boek dat ik schrijf het leukst. Gewoon omdat het al zoveel is (33 A4 pagina's) en de karakters als echt een persoonlijkheid hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er heel veel geschreven die ik niet goed vond en die heb ik uiteindelijk ook weer verwijderd.
    Morsmordre heb ik er wel op laten staan. Ik denk wel dat dat mijn best geschreven verhaal is. Ben nu met een nieuw verhaal begonnen maar daar heb ik tot nu toe pas één hoofdstuk van geschreven dus daar kan ik nog vrij weinig over zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:49 ]


    Winter is coming.

    Ik vind mijn aller nieuwste 'één en één is drie' denk toch het leukste maar ik denk dat 'My sweet melody' toch altijd het meest gewardeerd zal blijven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Verloren grip ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.