• Haay,,

    Ik ga beginnen aan 1D story en ik heb twee prologen waar ik niet uit kan kiezen :$. De eerste gaat over het heden en de 2e een beetje in de toekomst.. Help me kiezen (:

    proloog 1 :

    Maybe I know you from my past.
    I know you're thinking now.
    But now , you won't even know me anymore.
    I changed a lot since my parent left me.
    I was fourteen.
    And later , I got depressed.
    Now I'm using drugs and I'm addicted to alcohol and drugs.
    I can't do nothing now.
    I'll be forever alone , I already knew that.

    ---

    ''Holy shit!'', mompel ik. Ik rijd als een gek over de Chicago'se straten. De CIA zit me op mijn hielen. Het is net als een videogame. Door mijn geblindeerde ramen zie ik een agent met een pistool op mij richten. Ik duik weg en pak zelf ook mijn pistool. Met mijn handpaneel doe ik het raam open en schiet dan naar de zwarte CIA auto. Raak. Ik hoor iemand pijnlijk kreunen. ''You're losing from a seventeen year old girl!'', zeg ik lachend. Het is eigenlijk niet om te lachen , maar ja. Mijn handen trillen nog steeds. Ik rijd voor mijn leven en ik ontwijk overstekende mensen. Ze schreeuwen én schelden naar me. Diep in mijn hart weet ik dat het goed gaat komen. Mijn telefoon gaat af. Het is Jake. ''Jo? What's going on?!''
    ''It's not the best time to call me!'' Ik gooi de telefoon ergens weg en focus me weer op de weg. Ik grijp mijn haren uit frustratie en krijg dan een plan. ''Say goodbye!'', schreeuw ik. Ik schiet hun banden lek en schiet dan mijn pistool leeg op hun. Ik bekijk de auto. Dood , allemaal.
    ''Jo? Everything alright?'', hoor ik vanuit de telefoon. ''I'm alright. When's the first and fastest flight to England?''
    ''2PM. Why?''
    ''Bye!'', zeg ik en druk hem weg. Op naar het vliegveld.


    Tweede proloog :

    Ik slikte moeizaam. Ik moest het hun wel vertellen , anders zouden ze uit hun dak gaan , op een slechte manier. Ze keken me afwachtend aan. Langzaam schraapte ik mijn keel. ''I-I-I'm a..'', stotterde ik.
    ''You're a what?'', vroeg Louis nieuwsgierig. Liam , Niall , Louis en Harry zaten me ook nieuwsgierig aan te kijken. Dit kon zo niet meer. Zeker nu er iemand overleden is. Deels door mij. En deels door zichzelf. Ik beet op mijn lip , waar ik allang op had moeten houden.
    ''Just tell it Jo''
    ''I'm such an asshole... I had to tell it you earlier. Much earlier'', mompelde ik. Dit was zo pijnlijk , terwijl ik maar een paar woorden hoefde uit te spreken. Ik schudde mijn hoofd.
    ''It's too painful''
    ''No , Jo. You're going to tell it. To all of us'', beviel Niall. Ik keek hem beangstigend aan. Niall gaf me een bemoedigd knikje en ik zuchtte.
    ''Here it goes...''


    En als je nog foutjes ziet in de Engelse zinnen , vertel het dan even.. :)

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    WAAROM doe je de gesproken zinnen in het Engels? Je Engels is namelijk haast letterlijk vertaald. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    hmmm, nogal lastig.
    Ik haat lange prologen dus als je de eerste neemt,alleen het eerste stukje.
    Misschien het eerste proloog (het kleine stukje)bij het cover en het tweede als eerste "hoofdstukje"?


    -

    Om eerlijk te zijn zou ik je gesproken zinnen niet in het Engels doen. Maar welke proloog? Dan zou ik de tweede proloog nemen.
    Een proloog is sowieso trouwens een vooruitblik , die je moet warm maken voor de rest van het verhaal.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:18 ]


    Ex astris, sciencia

    Tweede


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    Tweede


    26 - 02 - '16