• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Goed. :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [BRB]

    [Bew]

    Mason

    Ik zit half te slapen in mijn coupé, als James opeens binnenkomt. 'Hé,' zeg ik terwijl ik overeind schiet. 'Heb je het al gehoord? Een vierdejaars uit Huffelpuf heeft een giftige slang mee in de trein gesmokkeld! Daar moeten we straks echt even heen.'

    James

    'Een giftige slang! Geweldig!' Zei ik terwijl ik Mason de box geef. 'Ik weet een paar eerste jaars die we dit jaar goed kunnen pesten. Lily en Hugo. Mijn zusje en mijn neefje. Ow en Albus natuurlijk! Misschien gaan ze wel huilen.' Ik grinnikte bij die gedachte. 'Hoeveel slijmballen heb jij trouwens gehaald? Ik heb er 6 gehaald. Niet echt goed. M'n vader en moeder waren boos toen ze het zagen. Ik wou er nog een 8 van maken maar ze hadden het al gezien.' Ik ging zitten en legde de koffers boven me neer, samen met mijn uil. 'Ik heb de nieuwe bezem! De vuurflits 4000! Die andere was stuk gegaan...'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik haal mijn schouders op. 'vijf,' zeg ik gapend. 'En ik heb dus een lange preek gehad, ja. M'n moeder wou dat ik het zelf ging overdoen. Echt raar.' Ik pak mijn toverstok uit mijn hutkoffer. 'We kunnen levicorpus bij hun doen. En dan hun haar rood verven,' ik grijns. 'Die kleine heeft natuurlijk al rood haar. Dan blauw.' Ik bekijk de bezem en grijns dan. 'Nice! Die moeten we echt eens gaan uitproberen.'

    James

    'Ze hebben beiden rood haar. Dus straks lopen er twee smurfen rond op deze school.' Ik begon ook te grijnzen. 'hier hou maar vast ' zei ik terwijl ik de bezem in Mason hand drukte. ' Ik ben trouwens tot aanvoerder van het zwerkbalteam gekozen. Daarom heb ik de bezem gekregen.' de trein begon te rijden 'Waar is Hayde trouwens?'

    (ik ga, sorry van de spellingsfouten, zit op iPod . Als iemand er problemen mee heeft dat James aanvoerder is moet je dat maar zeggen.:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Neej, het is goed dat hij aanvoerder is ;-)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    Met een vaart knal ik de coupé binnen. 'Sorry jongens! Ik had wat probleempjes.' Ze vertellen me hun idee om Lily en Hugo te klieren en ik begin keihard te lachen. Ook vertelt James me dat hij aanvoerder van het zwerkbalteam is geworden. 'Gefeliciteerd. Nu moet ik dus naar je luisteren, al ben ik ouder!' 'Niet, we zijn even oud.' 'Ja, maar ik ben eerder jarig dan jij, dus ouder. Maar ach, wat boeit het. Zal ik voor het verven van de haren zorgen?' 'Is goed.' 'Hoeveel SLIJMBALlen hadden jullie eigenlijk?' 'Vijf,' gaapt Mason. 'Zes,' antwoordt James. 'Faal!' grijns ik. 'Hoezo?' 'Negen SLIJMBALlies for me!' 'Stuud!' 'Levicorpus!' James wordt aan zijn enkels omhoog getrokken. 'Noem me nog een keer stuud en je gaat eraan, net zoals je zusje en je neefje.' Ik laat hem zakken en hij grijnst even.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:28 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roos

    'Albus, hier is de nieuwe badge van de SHIT. Ik ga de trein even rond om te kijken of er nogmeer mensen lid willen worden. Wil je mee?' Ik wachte niet op Albus' antwoord en ik ging al op weg. Ik was halverwege de trein toen ik bij de coupe van Mason, Hayde en James. Ik klopte toch en deed de coupedeur open 'Willen jullie lid worden van de SHIT?. Dat staat voor Stichting Huiself voor Inburgering en Tolorantie. We strijden voor de vrijheid van huiselfen. De badge kost 2 sikkels.' Ik werd rood. Was het wel slim om bij James en zijn vrienden te gaan vragen?



    (ik zit weer op ipod)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Sinds wanneer zegt James stuud?]

    Mason

    Net als ik wil zeggen dat Hayde waarschijnlijk te laat is, knalt de coupedeur open. Hayde komt binne. We zeggen alles wat we net hebben overlegt en als James haar stuud noemt, hangt hij aan zijn enkels. Ik schater van het lachen. 'Geweldig!' hik ik. Dan laat ze James zakken. 'Trouwens, kijk eens wat ik heb mee gesmokkeld.' ik grijns sluw en haal een grote plastic zak uit mijn hutkoffer. 'Snoep uit tovertweeling topfopshop. Neusbloednoga, braakbabbelaars en oh, deze dingen veranderen in mini draakjes als je ze voor iemands voeten gooit.'

    Albus

    Ik glimlach pijnlijk. Eigenlijk wil ik helemaal geen lid worden van de SHIT, huiselfen horen slaaf te zijn want dat vinden ze leuk. Maar ik durf dat voor geen miljoen galjoenen tegen Roos te zeggen. Dan loopt Roos de coupe uit. Ik steek mijn hoofd door de deur om te kijken waar ze heen gaat. Oh nee! 'Roos!' roep ik. Maar het is al te laat. Ze staat op het punt om gepest en vernederd te worden door James en zijn vrienden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Trouwens xEques, wil je iets minder voor andere personages praten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Minidraakjes! Geweldig!' Er word op de deur geklopt en Roos komt binnen. Ze begint te praten over de SHIT en ik barst in lachen uit. 'Waarom zouden wij lid worden van de shit?' Roos word rood en mompeld iets van 'Het is SHIT.' maar
    Negeerd mij dan en vraagt het aan Mason.


    (ik heb ook een beetje voor Roos, mijn andere personage, gepraat)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:20 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily

    Ik gaap als ik heel lang met dit meisje in de coupé zit. Gaat de trein nou nog reiden, of wat? Tja...We waren ook best vroeg. 'Ik ga even rond kijken,' zeg ik tegen het meisje en dan loop ik de coupe uit. Als ik halverwege de trein ben, zie ik Roos bij de coupédeur van James en zijn vrienden staan. Albus kijkt gespannen toe. 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik bezorgd aan hem.

    Mason

    Ik doe mijn best om serieus te kijken. 'Shit zei je, hé? Nou ik zal eens kijken. Maar ik denk niet dat van mijn shit de huiself erg blij word.' dan pak ik de zak met snoep en houd hem voor Roos' neus. 'Ook eentje?' vraag ik grijnzend.