• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus

    Ik ben nog steeds woedend op James, Hayde en Mason. En als Lily de coupé uit gaat besluit ik haar te helpen met zoeken. 'Ik help Lily even,' zeg ik. 'Met zoeken en zo.' ik loop de coupé uit en volg Lily. 'He!' zeg ik. 'Ik help wel met zoeken.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    'Wacht even, ik ben zo terug.' Ik ren achter Lily aan. 'Lily, volgens mij mag je mij niet zo, heb ik gelijk?' 'Ja, een beetje.' 'Waarom mag je mij niet? Ik wil gewoon geen ruzie veroorzaken.' Ja soms ben ik echt een schatje, maar soms ook een kreng.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lily

    Ik knik en streel Aqua over zijn kopje. 'Bednakt dat je op hem hebt gelet,' zeg ik. Ik vind haar dus echt aardig. 'En James wil gewoon stoer doen met zijn vriendjes. Wist je trouwens dat mason, die andere jongen, de zoon van het schoolhoofd is?'

    [ik moet gaan -_-]

    Jasmine Ophelia Algera

    'Ja, jammer dat hij niet wat meer op zijn vader lijkt.' Ik zucht en rol geërgerd met mijn ogen. 'Maar ze hebben dus niks ergs met je uitgehaald?' Dan komt opeens het meisje van de bende aangelopen. Zij valt nog wel mee. Gelukkig, want ik moet natuurlijk een kamer met haar delen.
    Ze begint aan Lily te vragen waarom ze haar niet mag. Goh, waarom zou ze haar toch niet mogen? Alsof ze niet begrijpt dat mensen pesters vaak niet erg mogen. Al blijft ze toch aardiger dan Potter en zoon van schoolhoofd.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Hoi Jasmine. Mag ik hier komen zitten? Ik heb even genoeg van die twee sukkels.' Ik ga tegenover haar zitten en Mason komt opeens de coupé inbenen. 'Hayde?' 'Wat?' sis ik. 'Waarom zit je hier?' 'Omdat ik even genoeg heb van je. Dat met dat snoepje was zelfs laag voor jou.' Hij druipt af en ik haal even mijn kleine Witster. Ik zet Witster bij Aqua en ze beginnen samen te slapen. 'Maffe beesten.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik haal mijn schouders op. 'Tuurlijk,' zeg ik. Nu zit ik voor de verandering eens met drie mensen in de coupé in plaats van in mijn eentje. Ik schrik wel even als zoon van schoolhoofd langskomt, maar hij gaat gelukkig al gauw weer weg. Nog iemand erbij is wat mij betreft iets te veel van het goede.
    'Had jij nog onvoldoendes gehaald, of had je ook alles voldoende?' vraag ik nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Ik? Voor de SLIJMBALlen? Ik had negen SLIJMBALlen.' Ik geef even een tikje tegen Witster als ze haar nagels in mijn nek uitstrekt.

    [sorry, maar ik had ff geen inspi hiervoor]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    'Dat is wel goed,' mompel ik en ik pak mijn boek er weer bij. Ik ben bij het stuk over Egyptische mythen. Ik vind die verhalen samen met Griekse mythen toch het leukst. Ik had mijn ouders een aantal jaar geleden gevraagd of we naar Egypte konden gaan, maar dat mocht natuurlijk niet. Als ik klaar ben met mijn opleiding op Hogwarts, ga ik daar gegarandeerd heen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Wat voor boek lees je?' 'Ik ben bij het stuk over Egyptische mythen.' 'Leuk. Ooit al een keer naar Egypte geweest?' 'Nee.' 'Jammer. Het is er echt mooi.' 'Ben jij er dan al geweest.' 'Ja.' 'Ik ga er na Hogwarts gegarandeerd heen.' 'Dan ga ik mee Jasmine.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik grijns. 'Dan kan je mooi mijn gids zijn,' zeg ik, 'Wel jammer dat Geschiedenis van de toverkunst bijna nooit over landen zoals Egypte gaan. Dat lijkt mij een stuk interessanter. Al weet je dat natuurlijk nooit met Kist, aangezien hij alles saai kan vertellen.'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Ik ben dan graag je gids Jasmine. En over Kist, daar heb je gelijk in. Die is zo saai als het maar zijn kan. Als je wilt kan ik je wel alvast wat over Egypte vertellen?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik leg mijn boek weg en ga gemakkelijk tegen het raam aangeleund zitten. 'Graag!' Ik kijk nieuwsgierig naar Asker en bedenk mij dat ik haar eigenlijk niet meer bij haar achternaam moet noemen. Ook al is het dan in mijn hoofd.


    Happy Birthday my Potter!

    [ik moet gaan, sorry!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Geeft niet hoor. Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    [ waar moet ik eigenlijk beginnen?? als ze op school zijn?] [ ginny & hermione]


    Je croix a toi