• Kennen jullie het fenomeen op Facebook? Meisjes die zeggen dat ze lelijk zijn zodat andere mensen gaan zeggen dat ze knap zijn?
    Nou, dat hebben wij in twee, nee drie manieren in onze klas.
    Één: Zeggen dat ze dik zijn terwijl er gewoon haast geen vet op hun lichaam zit. Pakken ze hun buik vast en zeggen ze 'zie je ik ben dik, ik heb een buikje' en eerst zei ik 'mens, dat is gewoon vel wat je vast hebt,*' maar nu zeg ik gewoon dat als ze vinden dat ze dik zijn ze dat maar lekker zo moeten vinden.
    Twee: Iemand zit de hele tijd te zeggen dat ze "dik en focking lelijk*" is. Als je dan zegt dat het niet zo is zegt ze van wel. Ik zeg gewoon "Ik geef je geen ongelijk." en dan zegt ze "Zie je, Zenzy is het met me eens." :')
    Drie: Er zijn drie meiden in onze klas die het beste kunnen tekenen [uit mening van de andere klasgenoten, zit ik er ook tussen] maar die andere twee zitten de hele tijd te zeggen dat ze lelijke en falende tekeningen* zitten te maken, terwijl het bijna kunstwerken zijn.
    Ééntje maakt paarden bijna precies zoals ze er in het echt uitzien en dan zegt ze dat hij keihard mislukt is en heel erg falend is.
    Ik zeg dan nog wel eens van mijn tekeningen dat ik die zelf best goed gelukt vind. [Mijn pa zegt: je moet eerst van jezelf houden, wil je van anderen houden.]

    I know, jullie gaan nu allemaal zeggen dat ik het moet negeren, maar het is gewoon verrekte irritant.

    * = actual quote.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:58 ]

    Elric schreef:
    Oke, noem me maar hetzelfde als die meiden, maar ik vind soms zelf ook dat mijn tekeningen falen. Ik kan nou best wel goed tekenen, ja dat zeg ik gewoon, maar soms probeer ik iets uit, en dan klopt de verhouding helemaal niet. Te groot hoofd of zo, en dan schaam ik mezelf al gauw dat ik zoiets teken en ja, dan zeg ik dat het geen goede tekening is. Hier wil ik totaal géén aandacht mee trekken, want ik bedek ze altijd met m'n handen. Meestal (als ik bijvoorbeeld in mijn schrift zit te tekenen op school) en ik teken iets wat mislukt, gum ik het meteen weer uit, zodat niemand het ziet, lol. Als ik écht vind dat een tekening van mij mislukt is, dan laat ik het ook echt aan niemand zien, tenzij dat ze er zelf naar vragen. Eerst had ik dat wel, dat ik 'aandacht vroeg'. Maar daar ben ik overheen gegroeid. Dat moeten die meiden uit jou klas dus nog doen.

    Met die verhoudingen had ik het eerst ook nogal moeilijk. Haar wat in het echt een meter breed zou zijn, ik tekende eerst zelfs vééééél te grote hoofden. Maar oefening baart kunst, zullen we maar zeggen, want dit heb ik laatst nog gemaakt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:28 ]

    Neenie schreef:
    Oh, dat ken ik ook hoor. En het irriteert mij ook. :')


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dragneel schreef:
    (...)
    Met die verhoudingen had ik het eerst ook nogal moeilijk. Haar wat in het echt een meter breed zou zijn, ik tekende eerst zelfs vééééél te grote hoofden. Maar oefening baart kunst, zullen we maar zeggen, want dit heb ik laatst nog gemaakt.

    Ik weet niet hoe je eerdere tekeningen eruit zagen, maar dit hoofd in inderdaad niet extreem groot :')En oefening baart kunst. Ik ben zelf ook nog volop in 'ontwikkeling', om het zo maar te zeggen :')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:31 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    HERKENBAAR, bij ons net zo.
    Maar je pa heeft gelijk (=
    ik zeg altijd.
    mensen die zichzelf echt dik vinden, die doen er niet zo makkelijk en opzichtig over, die houden hun onzekerheid liever voor zichzelf.


    even a white rose has a black shadowx

    Elric schreef:
    (...)
    Jup, ik snap precies hoe je je voelt. Dat heb ik ook :') Bijvoorbeeld bij deze tekening. Ik vind de benen totaal niet goed gelukt :') Qua inkleuren dan, dat kan beter, vind ik.
    Ja kijk en ik vind het juist wel goed gelukt haha. Ik heb je trouwens gewatched op DA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Meestal pas ik gewoon manier 2 toe (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    nvm.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:42 ]

    Sleipnir schreef:
    (...)Ja kijk en ik vind het juist wel goed gelukt haha. Ik heb je trouwens gewatched op DA.

    En ik heb je terug gewatched :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, ik krijg helemaal geen minderwaardigheidscomplex van die tekeningen van jullie hoor. Neuhh, valt zo mee :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je vergeet de mensen die elke week hun status veranderen. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Je vergeet de mensen die elke week hun status veranderen. :"D

    Nee, ik heb het over het echte leven, dat van Facebook was maar een voorbeeld.

    Tjonge, je doet net of dit nieuw is :P
    Tuurlijk doen meisjes dit, omdat ze gwn willen dat iemand een compliment maakt. Het is gwn een tekort aan aandacht dat zulke meisjes hebben.

    Het leukste wat je dan kan doen is sarcastisch te zijn. En dan zeggen van: "Ja, je hebt gelijk. Je kan er gwn he-le-maal niks van! Kijk nou toch, dat kan toch niet zeg! Dan kun je beter niets inleveren als je al met dit soort prutwerk aan komt zetten" :P
    Gwn ze een beetje uit de tent lokken en dan zeggen ze opeens weer dat ze het wel kunnen. Dit is gwn een voorbeeld he :P
    Sarcasme is soms het antwoord op vele problemen :P
    of het begin van lol, t'is maar hoe je het bekijkt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Tjonge, je doet net of dit nieuw is :P
    Tuurlijk doen meisjes dit, omdat ze gwn willen dat iemand een compliment maakt. Het is gwn een tekort aan aandacht dat zulke meisjes hebben.

    Het leukste wat je dan kan doen is sarcastisch te zijn. En dan zeggen van: "Ja, je hebt gelijk. Je kan er gwn he-le-maal niks van! Kijk nou toch, dat kan toch niet zeg! Dan kun je beter niets inleveren als je al met dit soort prutwerk aan komt zetten" :P
    Gwn ze een beetje uit de tent lokken en dan zeggen ze opeens weer dat ze het wel kunnen. Dit is gwn een voorbeeld he :P
    Sarcasme is soms het antwoord op vele problemen :P
    of het begin van lol, t'is maar hoe je het bekijkt :P

    Nieuw is het niet, maar ik beschrijf het van onze klas. :"D Ik zit zelf ook bijna nooit op Facebook.

    OT: Wauw, jij houdt van tong-smileys. :"D

    ach ik irriteer mij zo aan mensen die dat zeggen een paar vriendinnen van mij kunnen er ook wat van.Laatst ging ik stuk om een jongen wat uit onze klas zei.Hij zei zo tegen een paar vrienden van hem als een meisje zegt ik zie er vandaag echt niet uit dan zeg ik nee dat zie je ook niet.
    xxx

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 19:09 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Die eerste twee zijn echt zwaar aandachttrekkende bitches die je beter kunt negeren.
    Wat het derde betreft; naarmate je beter gaat tekenen zie je ook beter wat er niet klopt aan een tekening, en is het moeilijk om het zelf nog als mooi te zien. Dus daar kan ik me wel in vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the