• Ik heb een vriendin, waarbij ik 2 jaar bij in de klas heb gezeten en alles. We waren echt beste vriendinnen, en het was altijd vet gezellig.
    De laatste tijd spraken we elkaar veel minder meer, omdat ik niet meer bij haar in de klas zit, en ook geen lessen met haar heb. We hadden bijna alleen nog gesprekken op msn ;o
    Tot ik haar vrijdag ineens tegenkwam tijdens het uitgaan. We hebben echt weer vanalles bijgepraat enzo.
    En nu wordt ze binnenkort 16, en geeft ze een feest. En nu is ze zo lief voor me geweest, om mijn crush ook uit te nodigen. Ik had haar die avond over hem verteld enzo. Ze zit bij hem in de klas, en spreekt hem af en toe dus, maar ze zijn niet echt beste vrienden ofzo. Heeft ze hem speciaal voor mij uitgenodigd. Ik ben haar eeuwig dankbaar, haha <3

    Hebben jullie vriendinnen wel eens zoiets voor je gedaan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nope.

    Nee, maar ik ben bijna zeker, dat ze het ook voro mij zou doen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    jaah mijn vriendinnen zijn echt supper ze hebben voor me verjaardag een groot feest gegeven waar ik niks van wist


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik was aan het shoppen met een vriendin, in een winkel waar wij ook kwam was een gast die in het verleden... niet zo aardig tegen mij is geweest. Ik vertelde haar dat.
    Ik moest haar tegenhouden omdat ze zijn nek wilde breken.
    Zoiets aardigs heeft nog nooit iemand voor me gedaan ^^


    BAM!

    Da's idd superlief van je vriendin (:
    En ja, de mijne hebben zo ook al dingen gedaan.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Niet zoiets maar wel lieve dingen gewoon (:


    -

    Mijn beste vriendin slaat iedereen in elkaar die me pijn doet (Serieus)


    You move me ......... Kurt

    Ik wou dat mijn vriendinnen eens iets voor mij deden, of ik moet hints geven, of het komt er helemaal niet van, nooit doen ze iets uit hun eigen voor mij. Terwijl ik dat wel altijd voor hun doe


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat lief!
    Ik weet zeker dat ze het voor mij doen. Ze hebben mij zelfs al gekoppeld, ooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is zo lief!
    En nee, zoiets heeft een vriendin nog nooit voor me gedaan. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het zou me wel goed uitkomen als ze dat deden, maar niemand kent hem :') Alleen iemand in mijn klas doet schooltoneel en hij gaat er dan gitaar spelen en dan eten ze onder de middag met elkaar, maar met haar ben ik niet echt 'bevriend' ofzo. :Y)


    All was well.

    Niet precies zoiets, maar ze doen wel lieve dingen ja ^^