• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Hallo'zei ik vrolijk tegen de moeder van Alice. 'Ja dat lijkt me wel gezellig,maar kan ik eerst even de koffer ergens laten?'vraag ik. 'Want mevrouwtje daar kan der eigen koffers niet dragen'grinnik ik me een blik op Jasmine

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:07 ]

    Danny

    "Nee niets, ga er niet over doorzeuren alsjeblieft." Zeg ik en kijk Austin aan.
    Ik ga op mijn koffer zitten.
    "Goed, wanneer kunnen we doorlopen?" Vraag ik met een zucht en ik kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik zucht even en haal mijn schouders op. 'Nu,kan het al.Alleen er zitten nog een paar mensen in de bus'zeg ik en kijk even naar de bus.

    jasmine

    Ik kijk boos naar jayson. 'Tuurlijk, kan ik me eigen koffers wel dragen, hallo je ziet toch dat er 2 zelf draag' en ik loop strompeld met mijn 2 koffers naar jayson toe.

    Mikan

    We stappen naar buiten en lopen terug naar de groep.
    "We krijgen een rondleiding door het dorpje!"


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Danny

    "Ja, en? Hun probleem." Zeg ik schouder ophalend. Ik sta weer op, pak mijn koffer en trek Austin mee.
    "Wij gaan rondkijken." Zeg ik droog en ga een kant uit.
    Geen zin in het dorpje.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik grinnik even om de reactie van Jasmine en haal mijn hand even haar haar. 'Rustig maar jasmintje,het was maar een grapje'zeg ik lachend.

    Austin
    'Oke best,ik had eigenlijk een soort weddenschap met ieman in be bus maarja' zeg ik en haal mijn schouders op. Ik loop rustig de camping over en kijk even om me heen.

    jasmine

    'Jaja, jij met je leuke grapjes, en noem me geen jasmintje daar kan ik echt niet tegen hoor' zeg ik en probeer boos te kijken.

    {Ik ga offline. Moet echt even aan Natuurkunde, dus C U Later! :)}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Danny

    Ik kijk Austin aan.
    "Weddenschap?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
    "Laat me raden, Isabella?" Ik wist het niet zeker, ik zei maar wat.
    Ik kijk rond. "Oké, eerlijk, het is best groot." zeg ik om me heen kijkend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik grinnik even kort. 'Wel gezellig blijven hea' zeg ik tegen der. 'Anders ga ik je lekker toch zo noemen'zeg ik en kijk er lachend aan.

    Austin
    'Yep,we zouden in het eerste beste water springen wat we zouden zien. En als diegene niet ging gewoon erin trekken'grinnik ik. 'Het is inderdaad wel groot.'zeg ik als ik de camping even goed bekeken heb.

    jasmine

    'Nou, ik ben altijd gezellig hoor, behalve als mensen mij chagerijnig maken' zeg ik lachend en pak mijn lipgloss en spiegeltje uit mijn handtas en smeer weer wat lipgloss op mijn lippen.

    Danny

    "Dat is zo kinderachtig, sorry. Maar, dat slaat echt nergens op." Zeg ik op de weddenschap van Austin en Isabella.
    "Maar kijk, daar is je zwembad." Zeg ik als ik naar een zwembad wijs.
    "Ik zou zeggen, spring erin en zet jezelf voor schut." Zeg ik met een schuin lachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.